Pierwszy hotel w Europie kontrolowany smartfonem gościa

40 pokoi w 4-gwiazdkowym KViHotel, kontrolowanym z użyciem aplikacji TMRW Hotels, wykorzystuje najbardziej innowacyjne rozwiązania XXI w. Dzięki aplikacji hotel dosłownie oddaje kontrolę w ręce gości, od czasu dokonania rezerwacji do momentu opuszczenia hotelu. Oprogramowanie może być wykorzystywane zarówno w nowych, jak i w już funkcjonujących hotelach. Aplikacja w tej chwili czeka na przyznanie patentu.

 

  Po dwóch latach rozwijania technologii i prac programistycznych pierwszy hotel w Europie, 4-gwiazdkowy KViHotel, kontrolowany w pełni poprzez smartfona został udostępniony gościom w Budapeszcie. Zgodnie z najnowszymi trendami oraz oczekiwaniami wobec branży, hotel oferuje podróżnym wyjątkowe doświadczenie. KVi- Hotel (Key Vision, pochodzący od vision for the future – wizja przyszłości) jest położony przy ulicy Nyár 32, w dzielnicy 7. i funkcjonuje właściwie bez obsługi hotelowej dzięki aplikacji TMRW Hotels. Prawie wszystkimi usługami zarządzają bezpośrednio goście za pośrednictwem swoich własnych urządzeń mobilnych. To unikatowe rozwiązanie dla podróżujących zarówno w celach prywatnych, jak i biznesowych. Dzięki aplikacji TMRW Hotels, dostępnej zarówno na urządzenia z Androidem, jak i iOSem, hotelowi goście mogą obsługiwać wszystkie usługi za pomocą jednego przycisku: rezerwować pokoje, rejestrować się w hotelu bez kolejki nawet na 48 godzin przed przyjazdem, wybrać piętro, na którym będą nocować, czy konkretny pokój. Dzięki wykorzystaniu połączenia Bluetooth smartfon osoby podróżującej stanowi jednocześnie klucz do hotelowego pokoju, a w razie późnego przybycia do hotelu – również do wejścia głównego do hotelu. Aplikacja umożliwia ponadto ustawienie temperatury w pokoju, nawet z odległości 10 tys. km. Dodatkowa usługa sprzątania oraz prośba „Nie przeszkadzać” czy zamówienie taksówki również mogą zostać ustawione zdalnie.

 

Płatności dokonuje się w aplikacji, a cały proces można stale monitorować – rachunek zostaje przesłany do aplikacji i pod podany adres e-mail. Podczas opuszczania hotelu również nie jest potrzebna obsługa hotelowa, co skraca procedurę wymeldowania. Płatności kartą (a wkrótce przez PayPal) są równie bezpieczne i wygodne. Aby móc dokonywać powyższych czynności, hotel udostępnia bezpłatne Wi-Fi. Wsparcie techniczne jest zapewnione 24 godziny na dobę – niezależnie od miejsca pobytu gościa – poprzez media społecznościowe: Facebook, Messenger, Whatsapp, Skype, iMessage itd. Dodatkowa pomoc jest dostępna także poprzez infolinię. Tam, gdzie żądają tego lokalne regulacje, aplikacja może wymagać podania danych osobowych, skanu paszportu lub dowodu czy elektronicznego podpisu potrzebnego podczas opuszczania hotelu. Proces odbywa się z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych. Aplikacja TMRW znacząco upraszcza hotelowe obowiązki: personel sprzątający otrzymuje listę zadań bezpośrednio na swoje smartfony, a system przypisuje zadania poprzez specjalny algorytm. Pokój, do którego przyjeżdża danego dnia gość, otrzymuje wysoki priorytet, a kiedy go opuszcza, od razu jest sprzątany dzięki natychmiastowemu powiadomieniu w systemie. Nowo przybyły gość otrzymuje powiadomienie o możliwości wprowadzenia się, jak tylko pokój jest gotowy


Wydanie: 3/2018, AKTUALNOŚCI

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail