Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Dubai z platformą travel audience do promocji turystyki

Platforma Amadeusa travel audience podpisuje umowę z Dubai Tourism. Travel audience, platforma reklamowa należąca do firmy Amadeus, dzięki globalnemu zasięgowi i zaawansowanej analityce danych pomoże miastu Dubaj lepiej poznać turystów.

 

 rt 2018 02a3 45

  W 2017 r. wydatki miasta przeznaczone na reklamę cyfrową przewyższyły wydatki telewizyjne, osiągając wartość ponad 200 mld dol., a konsumpcja mediów cyfrowych ewoluowała w zawrotnym tempie. Wszystko to spowodowało, że specjaliści od marketingu destynacji turystycznych potrzebują jeszcze inteligentniejszych cyfrowych rozwiązań. Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (Dubai Tourism), realizując swoją strategię "digital, mobile and social first", zawarł umowę z travel audience – platformą reklamową dla branży turystycznej. Dubajska organizacja będzie współpracować z travel audience w tworzeniu spersonalizowanych kampanii w wielu kanałach, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki lepszemu dostępowi do schematów wyszukiwania podróży będzie mogła efektywniej mierzyć skuteczność kampanii i zbierać dane dotyczące zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje także narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat globalnych podróży, w tym aktualne dane dotyczące wyszukiwań, rezerwacji i harmonogramów podróżnych. 


Wydanie: 3/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Niemiecka turystyka 30 lat po upadku muru
Upadek Muru Berlińskiego w listopadzie 1989 r. i zjednoczenie Niemiec w następnym roku stały się najsilniejszymi motorami wzrostu niemieckiej turystyki...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Wywiady, nowości, trendy – najnowsze technologie w naszym corocznym dodatku. W tym roku piszemy nie tylko o Globalnych Systemach Dystrybucji, ale i innych...

Ruszyła sprzedaż ofert - „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY"
Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne czy gastronomiczne, a także wiele innych atrakcji, z których będą mogli skorzystać w weekend od 22 do 24...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności