Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



 



Co się działo w branży technologicznej

Ubiegły rok był dobry dla branży podróży międzynarodowych. Wiele działo się również w świecie technologii podróżnych. O najważniejsze wydarzenia zapytaliśmy przedstawicieli trzech GDS.

 

 rt 2018 02a3 68

 

Travelport

  korzysta z rozwiązania Travelport – Rich Content and Branding, które udostępnia zarówno biurom podróży, jak i klientom zaawansowany graficzny interfejs użytkownika do wyszukiwania i rezerwowania oferowanych przez linie lotnicze biletów i usług dodatkowych. Tym samym Travelport umożliwia liniom lotniczym oferowanie ich produktów i usług biurom podróży oraz klientom we wszystkich kanałach sprzedaży. Rozwiązanie Rich Content and Branding zostało wprowadzone w 2014 r. i nieustannie się rozwija. Umożliwia ono przewoźnikom sieciowym i tanim liniom lotniczym wyróżnienie się na tle konkurencji dzięki wyraźnej prezentacji graficznej oraz szczegółowym opisom produktów i usług. Poprzez to rozwiązanie tradycyjne i internetowe biura podróży oraz osoby rezerwujące lepiej rozumieją ofertę poszczególnych przewoźników, co zapewnia znakomitą obsługę klienta podczas dokonywania rezerwacji. Mustafa Filizkok, dyrektor zarządzający internetowego biura podróży Fly365, powiedział: „Dostępność produktów i dodatkowych usług linii lotniczych zwiększyła naszą sprzedaż we wszystkich segmentach. Rozwiązanie firmy Travelport umożliwiło nam sprzedaż produktów wyższej klasy, co zapewniło nam nowe, istotne źródło przychodów”. Nawiązaliśmy współpracę z rekordową liczbą przedsiębiorstw, w tym ze znanymi na całym świecie firmami jak Traveloka, Yatra, MakemyTrip, Ctrip, Despegar.com, Tripsta, Travelgenio czy Travix. Kategoria „Beyond Air” zanotowała dwucyfrowy wzrost: sprzedaliśmy 68 mln dób hotelowych i 106 mln dni wynajmu samochodów oraz zapewniliśmy niemal 200 mln podróżnych dostęp do aplikacji Travelport. Ponadto uzyskaliśmy wysoki wzrost w segmencie płatności, zwłaszcza w regionie APAC i w Europie, oraz zwiększyliśmy bazę klientów o kilka dużych przedsiębiorstw. Jesteśmy pierwszym i jedynym dużym dystrybutorem, który otrzymał od IATA certyfikat agregatora trzeciego poziomu w programie IATA New Distribution Capacity (NDC). W 2017 r. średni globalny czas odpowiedzi na wyszukiwanie na platformie Travelport został skrócony o 33 proc. W styczniu zanotowano bezprecedensowy procentowy wzrost rok do roku szczytowej (jeden dzień) liczby komunikatów o zakupach na...


Wydanie: 3/2018, e-TURYSTYKA
W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail