Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



 



Na rynku start-upów zadebiutował adventoor.com

Jest to system rezerwacyjny dla branży turystyki aktywnej. To jedyne w Polsce narzędzie dostosowane do specyfiki działalności wszystkich outdoorowych dyscyplin sportowych pod kątem sprzedaży usług.

 

  – Pomysł na marketplace dla aktywności sportowych, ze szczególnym uwzględnieniem sportów outdoorowych, powstał na bazie doświadczeń założycieli spółki. Jako osoby aktywne, dostrzegliśmy brak zorganizowania tej niszy rynkowej – częstym, nawracającym problemem był długotrwały proces wyszukiwania i rezerwacji optymalnej oferty. Postanowiliśmy ten problem rozwiązać dzięki stworzeniu platformy poświęconej aktywnościom outdoor – mówi Dorota Sierakowska, współzałożycielka adventoor.com. Adventoor.com rozwiązuje problem rozdrobnionej i niedojrzałej biznesowo branży. Wielu dostawców usług turystycznych to małe i średnie przedsiębiorstwa, prowadzone przez pasjonatów konkretnego sportu. Duża część tych firm nie zaistniała dotychczas w sieci lub promuje się tradycyjnymi metodami (banery, ulotki), na niewielką skalę, tj. w miejscu, w którym się odbywają. Platforma dostarcza organizatorom aktywności turystycznych uniwersalny system rezerwacji dla swoich usług, ułatwiając im organizację pracy w firmie, stwarzając jednocześnie dodatkowe miejsce do promocji i marketingu swoich usług. Użytkownicy natomiast zyskują wygodny i kompleksowy sposób zakupu uczestnictwa w wybranej przez siebie aktywności. Obecnie start-up obsługuje ponad dwadzieścia dyscyplin na obszarze całej Polski. Nieustannie poszerza portfolio usług i grono partnerów. Niebawem zostanie uruchomiona także anglojęzyczna wersja portalu. W planach są również wersje niemiecka, hiszpańska i rosyjska. Jest to szczególnie istotne z punktu widzenia zwiększającej się aktywności turystów zagranicznych, którzy coraz chętniej odwiedzają Polskę. Projektem zainteresowały się także Regionalne Organizacje Turystyczne


Wydanie: 4/2018, AKTUALNOŚCI

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail