Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Rekord Grupy Lufthansa w Polsce

Lufthansa Group odnotowuje stale rosnącą liczbę pasażerów przewożonych z i do Polski. Lufthansa, Swiss, Austrian oraz Brussels Airlines przewiozły łącznie 2 573 058 pasażerów w 2017 r., więcej niż rok wcześniej.

 

  W tym samym okresie sama Lufthansa przewiozła 1 973 776 pasażerów z polskich lotnisk. Lufthansa pozostaje najpopularniejszym przewoźnikiem tradycyjnym w regionie Europy Środkowej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Wśród kierunków najczęściej wybieranych przez polskich pasażerów podróżujących liniami Lufthansa Group z kierunków europejskich znalazły się Lizbona, Barcelona i Paryż, a także rejsy międzykontynentalne do Nowego Jorku, Szanghaju i Meksyku. Tempo wzrostu czterech linii lotniczych Lufthansa Group w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej było podobne do tego w Polsce. Liczba miejsc oraz przewiezionych pasażerów w 2017 r. zwiększyły się odpowiednio o 2,5 proc. i 5,7 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Wzrósł także współczynnik wypełnienia samolotów. –Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwoju w Polsce, który jest jednym z największych rynków w regonie dla Lufthansy. Oferujemy 1537 połączeń tygodniowo z 59 lotnisk w 16 krajach, a tegoroczna przepustowość roczna wyniesie 18 milionów miejsc – powiedział Peter Pullem, starszy dyrektor ds. sprzedaży w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Lufthansa mocno koncentruje się na potencjale biznesowym w Polsce. Jeden na dwóch pasażerów podróżuje w celach służbowych, co znacznie przekracza średnią w regionie, wynoszącą 33 proc. Około 8,2 tys. firm już rezerwuje podróże u przewoźników z grupy, uczestnicząc w Partner Plus Benefit, programie lojalnościowym dla firm i narzędziu do zarządzania podróżami służbowymi.


Wydanie: 4/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Grecja vs Turcja - półmetek lata w Travelplanet
O tytuł królowej lata Grecja ostro rywalizuje z Turcją. W sierpniu wakacje z biurami podróży zaplanowało blisko 17 proc. więcej turystów niż w zeszłym roku. W...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności