Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Rekord Grupy Lufthansa w Polsce

Lufthansa Group odnotowuje stale rosnącą liczbę pasażerów przewożonych z i do Polski. Lufthansa, Swiss, Austrian oraz Brussels Airlines przewiozły łącznie 2 573 058 pasażerów w 2017 r., więcej niż rok wcześniej.

 

  W tym samym okresie sama Lufthansa przewiozła 1 973 776 pasażerów z polskich lotnisk. Lufthansa pozostaje najpopularniejszym przewoźnikiem tradycyjnym w regionie Europy Środkowej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Wśród kierunków najczęściej wybieranych przez polskich pasażerów podróżujących liniami Lufthansa Group z kierunków europejskich znalazły się Lizbona, Barcelona i Paryż, a także rejsy międzykontynentalne do Nowego Jorku, Szanghaju i Meksyku. Tempo wzrostu czterech linii lotniczych Lufthansa Group w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej było podobne do tego w Polsce. Liczba miejsc oraz przewiezionych pasażerów w 2017 r. zwiększyły się odpowiednio o 2,5 proc. i 5,7 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Wzrósł także współczynnik wypełnienia samolotów. –Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwoju w Polsce, który jest jednym z największych rynków w regonie dla Lufthansy. Oferujemy 1537 połączeń tygodniowo z 59 lotnisk w 16 krajach, a tegoroczna przepustowość roczna wyniesie 18 milionów miejsc – powiedział Peter Pullem, starszy dyrektor ds. sprzedaży w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Lufthansa mocno koncentruje się na potencjale biznesowym w Polsce. Jeden na dwóch pasażerów podróżuje w celach służbowych, co znacznie przekracza średnią w regionie, wynoszącą 33 proc. Około 8,2 tys. firm już rezerwuje podróże u przewoźników z grupy, uczestnicząc w Partner Plus Benefit, programie lojalnościowym dla firm i narzędziu do zarządzania podróżami służbowymi.


Wydanie: 4/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności