Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Skycop ujawnia plany ekspansji

Firma zajmująca się odszkodowaniami na rynku lotniczym, która rozpoczęła działalność w maju 2017 r. na Litwie, ogłasza pierwsze wyniki i przedstawia plany na kolejny rok.

 

 rt 2018 04a3 07

 

W czwartym kwartale 2017 r. Skycop zajmował się wnioskami o odszkodowania dotyczącymi europejskiego rynku lotniczego o wartości ponad 3 mln euro. Do końca 2018 r. firma planuje zwiększyć liczbę pracowników do 200 osób oraz rozszerzyć bazę klientów do 300 tys. Skycop planuje również wzmocnić swoją pozycję na rynku polskim, który według szacunków firmy wart jest 54 mln euro. Skycop działa zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady z 2004 r. ustanawiającym wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w razie odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, znanym również pod nazwą WE 261. – Najważniejsze wyzwania stojące przed firmą to: niezdefiniowany okres wypłacania odszkodowań pasażerom oraz luki prawne w przepisach w przypadku strajków pracowników linii lotniczych, uznawanych za nadzwyczajne okoliczności. W 2018 r. będziemy zajmować się tymi kwestiami – mówi Marius Stonkus, prezes Skycop. W 2018 r. Skycop planuje dotrzeć do jeszcze większej liczby europejskich pasażerów poprzez oferowanie i promowanie swoich usług na nowych rynkach. Już wkrótce większość Europejczyków będzie mogła skontaktować się ze Skycop poprzez platformę dostępną w ich ojczystym języku. Polska będzie pierwszym krajem, w którym zostanie uruchomiona lokalna wersja strony www.skycop.com.


Wydanie: 4/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności