Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



 



Meetings Week Poland 2018

„Zalety i Metody Wizualizacji Eventu” innowacyjne podejście do organizacji wydarzeń – to hasło zakończonego właśnie Meetings Week.

 

 rt 2018 04a3 13

 

  Od sześciu lat polskie stowarzyszenia działające w sektorze przemysłu spotkań podejmują wyzwanie przygotowania kilkudniowego wydarzenia Meetings Week Poland (MWP). Corocznie program tygodniowej konferencji prezentuje różnorodność narzędzi, jakie branża eventowa wykorzystuje w swojej pracy, oraz dziedzin, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców. Od lat dużym zainteresowaniem cieszy się drugi dzień konferencji, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. W tym roku stowarzyszenie postanowiło poruszyć ważny, a dość często lakonicznie traktowany temat, jakim jest wizualna strona eventu. Członkowie stowarzyszenia pochylili się nad ważnymi tematami związanymi z planowaniem wydarzenia w sferze wizualnych doświadczeń na każdym etapie realizacji eventu.

Tegoroczna konferencja zaczęła się wystąpieniem Martyny Wijas (założycielka i właścicielka MobilLed), która opowiedziała, jak czytać zaproszenia na wydarzenia i rozumieć słowa „dress code”. Poruszyła...


Wydanie: 4/2018, TARGI
W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail