Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 


 




Sukces merytoryczny i frekwencyjny drugiej edycji Hotel Investment Trends Poland&CEE

2018-05-21

Pięć sesji tematycznych, 9 dyskusji panelowych i wystąpień, prawie 40 prelegentów z Polski i zagranicy i łącznie niemal 350 uczestników – właśnie dobiegła końca druga edycja konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, której organizatorem jest wydawca magazynu Hotelarz.

Konfa1
Konferencję otworzyło wystąpienie Georghe Cristescu, przewodniczącego Społecznej Rady Turystyki przy MSiT oraz prezesa Chopin Airport Development, który odniósł się do bieżącej sytuacji rynkowej, rozwoju branży hotelarskiej oraz możliwych wyzwań i szans w najbliższym przewidywalnym okresie.
W ramach konferencji, której patronem merytorycznym była firma doradcza Cushman & Wakefield, odbyło się 7 paneli dyskusyjnych z udziałem czołowych przedstawicieli branży hotelarskiej oraz ekspertów z Polski i zagranicy. Sesję inauguracyjną rozpoczęła prezentacja Borivoja Vokrinka - partnera, Strategic Advisory & Head of Hospitality Research w Cushman & Wakefield Hospitality EMEA, dotycząca sytuacji na rynkach regionalnych w Europie Środkowo-Wschodniej, która następnie rozwinęła się w trzy odrębne dyskusje poświęcone rynkowi hotelowemu w Polsce, w państwach bałtyckich oraz w Czechach i na Słowacji. Pozostałe panele tematyczne skupione były wokół takich zagadnień, jak: szanse i wyzwania oraz warunki do inwestowania w regionie CEE, umowa o zarządzanie, finansowanie inwestycji hotelowych w systemie condo oraz koszty budowy obiektów hotelowych.
- Sektor hotelarski w Polsce przeżywa obecnie swój najlepszy okres w historii. Świadczą o tym nie tylko rekordowe wyniki osiągane przez hotele, ale także ogromne zainteresowanie inwestorów budową bądź zakupem działających obiektów. Aby jednak odnieść sukces na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku, projekt biznesowy hotelu musi być precyzyjnie przeanalizowany i zaplanowany. O tym właśnie liderzy tego rynku z Polski i zagranicy dyskutowali podczas Hotel Investment Trends. Zarówno o szansach, jak i ryzykach związanych z inwestycjami - powiedział Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawca „Hotelarza”. Organizowana przez nas konferencja jest jedną z najlepszych okazji na bezpośrednie spotkanie z przedstawicielami największych inwestorów i sieci hotelowych działających na naszym ryku – dodał Gonciarek.
- Obecność na konferencji Hotel Investment Trends to niemal obowiązek dla każdej osoby związanej z branżą hotelową. To tu zadaje się trudne pytania, analizuje obecną i przyszłą kondycję rynku nie tylko w Polsce, ale i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dlatego, to dla nas ogromne wyróżnienie, że organizatorzy wydarzenia zdecydowali się, aby firma doradcza Cushman & Wakefield pełniła rolę tegorocznego patrona merytorycznego – powiedziała, Maria Zielińska, starszy doradca ds. rynku hotelowego firmy Cushman & Wakefield.
Hotel Investment Trends było nie tylko ekspercką dyskusją o kluczowych kwestiach związanych z inwestycjami hotelowymi, ale także kolejnym spotkaniem, podczas którego gracze rynkowi mogli nawiązać nowe relacje biznesowe czy wzmocnić te już istniejące. W trakcie wieczornej gali, która odbyła się na zakończenie forum, wydawca magazynu „Hotelarz” ogłosił laureatów Hotelarskich Inwestycji Roku 2018 - konkursu, którego celem jest wyróżnianie najciekawszych inwestycji hotelarskich w Polsce, a także firm mających największy bezpośredni wpływ na rozwój i kształtowanie wizerunku polskiej branży hotelowej.
Patronat strategiczny nad wydarzeniem objęły firmy Chopin Airport Development oraz Samsung Electronics, natomiast sponsorem platynowym była największa firma hotelarska na świecie Marriott International.

Konfa2


Polecamy

Polecamy także:

„Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”
Celem akcji jest identyfikacja i popularyzacja dobrych praktyk w turystyce na obszarach wiejskich. Po pierwsze doświadczenia w kreowaniu i zarządzaniu produktami...

Polskie góry - jak je ocenają turyści
Ponad 70 proc. Polaków twierdzi, że standard letniej oferty turystycznej w górach jest coraz wyższy – wynika z badania zrealizowanego dla Polskich Kolei Linowych...

Bartosz Czajka mianowany na CEO Small Planet Airlines
Linie Small Planet Airlines Sp z o.o. (SPA PL) ogłosiły dziś (16 sierpnia) zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego. Następcą Jarosława...

TOP 5 aplikacji mobilnych polskich miast - subiektywny ranking
Polskie miasta dbają o swoją promocję także w mobile’u. Czy interaktywne przewodniki zastąpią te tradycyjne? Grupa Me & My Friends przetestowała...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne