Trzy technologie, które zmienią linie lotnicze

Poprawienie poziomu obsługi i zadowolenia klienta, zwiększenie bezpieczeństwa i zapobieganie awariom samolotów, a do tego maksymalny komfort podróży dla pasażera czy łatwy dostęp do najważniejszych z punktu widzenia podróżującego danych w każdym miejscu na świecie – to tylko niektóre zastosowania trzech technologii, które mogą zmienić, a częściowo już zmieniają przyszłość linii lotniczych, zgodnie z raportem Sabre Labs 2018 Emerging Technology. Są to: automatyzacja, autentyczność i blockchain.

 

W dobie silnej konkurencji zastosowanie najnowszych technologii może dać przewagę na rynku i przyciągnąć klientów, poszukujących coraz sprawniejszych i lepiej dopasowanych do ich potrzeb rozwiązań.

Automatyzacja – wolne ręce obsługi, dobry nastrój pasażera

Chatboty to narzędzie coraz popularniejsze we wszelkich sferach obsługi klienta. Z perspektywy linii lotniczych mogą przejąć na siebie sporą rolę w obsłudze rezerwacji pasażerów. Zapewne jeszcze długo nic nie zastąpi więzi między ludźmi czy empatii, np. w razie stresu podczas podróży, ale tego typu przejawy automatyzacji mogą usprawnić wiele procesów, a pracę ludzi zoptymalizować i uczynić ją bardziej efektywną. Automatyzacja to idealna technologia z punktu widzenia kontroli nad przemieszczaniem się obiektów i przedmiotów, takich jak samoloty czy walizki – w tym drugim wypadku bez obciążania pracowników wymagającymi fizycznie zadaniami. To nie wszystko. Już niedługo na każdym lotnisku świata pasażer może mieć szansę uzyskania odpowiedzi na podstawowe pytania zadawane we własnym języku, a to za...



Andrzej Jarczewski

Wydanie: 6/2018, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail