Pięć miesięcy w Best Reisen Group

Best Reisen Group, specjalista od wyjazdów do dalekich krajów, podsumował pierwsze pięć miesięcy bieżącego roku rozliczeniowego.

 

  Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych w okresie od stycznia do maja 2018 r. były o 106 proc. wyższe rok do roku. Poprawiły się także inne wskaźniki finansowe. W ciągu tego okresu touroperator uzyskał marżę wyższą o 2 pkt proc., zysk wzrósł o 267 proc. Wciąż najważniejszym segmentem oferty Best Reisen Group są wyjazdy do dalekich krajów – z ich sprzedaży pochodzi 65,8 proc. przychodów. Jeśli jednak przeanalizować wielkość sprzedaży poszczególnych kierunków, okazuje się, że na pierwszym miejscu znajduje się Egipt. Na drugim miejscu w zestawieniu najlepiej sprzedających się kierunków znalazły się Malediwy. – W wypadku Malediwów wzrost przychodów aż o 159 proc. związany jest z poszerzeniem oferty Best Reisen Group. Wprowadziliśmy nowe hotele, które są obiektami dla mniej wymagających klientów, ale zapewniają dostęp do wszystkich atrakcji archipelagu – mówi Leila Ben Arfi, prezes Best Reisen Group. Na trzecim miejscu w zestawieniu znalazły się Zjednoczone Emiraty Arabskie (+64,65 proc.). Największy procentowy wzrost sprzedaży, bo aż o 458 proc., touroperator zanotował w wypadku Mauritiusa. Pierwszą piątkę zamyka Zanzibar – tu wycieczek sprzedano za kwotę o 440,7 proc. wyższą niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. W omawianym okresie wzrosła też liczba klientów. Od stycznia do maja 2018 r. ofertę Best Reisen Group kupiło o 160 proc. osób więcej niż rok wcześniej. W wypadku ZEA jest to o 186 proc. turystów więcej, Zanzibaru – o 374 proc., a Mauritiusa – o 147 proc. Dane dotyczą sprzedaży w okresie od 1 stycznia do 31 maja 2018 r. zarówno z programu na lato 2018, jak i zimę 2018/2019. Best Reisen Group zwiększył też swoją gwarancję ubezpieczeniową o 800 tys. zł. Nowa polisa obowiązuje od 29 czerwca 2018 r. do 28 czerwca 2019 r. i opiewa na 3,4 mln zł. Wystawiona została przez AXA Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji. Touroperator poinformował też o nowościach dotyczących współpracy z agentami. Biura będą mogły reklamować się w sekcji „Blog” na nowej stronie internetowej biura, która wkrótce zostanie uruchomiona, a za sprzedaż oferty do dalekich krajów na sezon zima 2018/2019 otrzymają wyższą prowizję.


Wydanie: 7/2018, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail