Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Konferencja „Media a Turystyka” w Darłowie

2018-08-13

Konferencja „Media a Turystyka”, poświęcona jest problematyce wpływu mediów na rozwój turystyki. Tematem wiodącym tegorocznej edycji to „Prawda i fałsz w przekazie medialnym”.

Impreza organizowana jest od 2012 roku. W tym roku będzie to szósta jej edycja. Projekt daje pole do dyskusji na temat obecnego stanu turystyki w Polsce, a także pokazuje jak ważna jest turystyka dla gospodarki, zarówno lokalnej, jak i narodowej.  Dotychczas w konferencji udział wzięli przedstawiciele: Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Zachodniopomorskiej i Pomorskiej Regionalnej  Organizacji Turystycznej, Lokalnych Organizacji z terenu całego Kraju, uczelni wyższych, branżowej prasy ogólnopolskiej, mediów regionalnych i lokalnych, samorządów, a także organizacji pozarządowych. Wydarzenie obejmuje także szkolenie branżowe o tematyce nawiązującej do głównej części projektu, czyli roli mediów w turystyce. Konferencja od bieżącego roku organizowana będzie w cyklu dwuletnim.


Komunikaty Branżowe

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne