Grywalizacja dla agentów Grecosa

16 cotygodniowych zadań pod hasłem „W 100 dni dookoła Grecji” rozwiązują pracownicy agentów Grecosa. Zwycięzcy pojadą do Grecji. Specjalista od wielkich greckich wakacji postawił na Grywalizację – program przygotowany specjalnie dla biur podróży, z którymi Grecos współpracuje.

 

  Grywalizacja to – z jednej strony – dodatkowa motywacja dla partnerów, z drugiej – możliwość atrakcyjnego pokazania oferty touroperatora i sprawdzenia wiedzy o niej. Na udział zdecydowali się właściciele ponad 200 autoryzowanych i partnerskich biur. Blisko 400 ich pracowników zalogowało się do gry i zbiera punkty, walcząc o udział w Grecos Adventure – wyjeździe do Grecji. Nagroda to niejedyny magnes dla uczestników, bo wielu z nich traktuje Grywalizację jako wyjątkową formę szkolenia. Zabawa i rywalizacja w jednym z każdym tygodniem zyskuje na popularności. – Duch rywalizacji w połączeniu z informacjami, o które pytają klienci, to dla mnie mieszanka idealna – ocenia Renata Ród z krakowskiego biura Connect-Travel. – Lubię i bardzo dobrze znam Grecję, ale czasami coś mnie zaskoczy z pytań z mapy i zainspiruje do zgłębienia tematu. To potem przekłada się na plus w rozmowach z klientami – dodaje Ród. Co tydzień pojawia się nowe wyzwanie. Ostatnie trafi do uczestników w połowie września. Każde z 16 zadań to kolejny element mapy „W 100 dni dookoła Grecji”, bo Grywalizacja potrwa właśnie około 100 dni. Poprawna odpowiedź lub zrealizowanie postawionego celu zwiększa liczbę punktów na koncie. W wypadku części zadań na rozwiązanie jest tydzień, inne są tak skonstruowane, że można do nich wrócić przez dłuższy, ale też określony okres.


Wydanie: 8/2018, AKTUALNOŚCI

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail