Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Grywalizacja dla agentów Grecosa

16 cotygodniowych zadań pod hasłem „W 100 dni dookoła Grecji” rozwiązują pracownicy agentów Grecosa. Zwycięzcy pojadą do Grecji. Specjalista od wielkich greckich wakacji postawił na Grywalizację – program przygotowany specjalnie dla biur podróży, z którymi Grecos współpracuje.

 

  Grywalizacja to – z jednej strony – dodatkowa motywacja dla partnerów, z drugiej – możliwość atrakcyjnego pokazania oferty touroperatora i sprawdzenia wiedzy o niej. Na udział zdecydowali się właściciele ponad 200 autoryzowanych i partnerskich biur. Blisko 400 ich pracowników zalogowało się do gry i zbiera punkty, walcząc o udział w Grecos Adventure – wyjeździe do Grecji. Nagroda to niejedyny magnes dla uczestników, bo wielu z nich traktuje Grywalizację jako wyjątkową formę szkolenia. Zabawa i rywalizacja w jednym z każdym tygodniem zyskuje na popularności. – Duch rywalizacji w połączeniu z informacjami, o które pytają klienci, to dla mnie mieszanka idealna – ocenia Renata Ród z krakowskiego biura Connect-Travel. – Lubię i bardzo dobrze znam Grecję, ale czasami coś mnie zaskoczy z pytań z mapy i zainspiruje do zgłębienia tematu. To potem przekłada się na plus w rozmowach z klientami – dodaje Ród. Co tydzień pojawia się nowe wyzwanie. Ostatnie trafi do uczestników w połowie września. Każde z 16 zadań to kolejny element mapy „W 100 dni dookoła Grecji”, bo Grywalizacja potrwa właśnie około 100 dni. Poprawna odpowiedź lub zrealizowanie postawionego celu zwiększa liczbę punktów na koncie. W wypadku części zadań na rozwiązanie jest tydzień, inne są tak skonstruowane, że można do nich wrócić przez dłuższy, ale też określony okres.


Wydanie: 8/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Więcej turystów w Czechach
W trzecim kwartale 2019 roku w obiektach zbiorowego zakwaterowania w Czechach zatrzymało się 4,5 miliona krajowych i 3,3 miliona zagranicznych turystów. Łabska...

Zwycięzcy XIII konkursu na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej
Podczas Targów World Travel Show PTAK w Nadarzynie Polska Organizacja Turystyczna rozdała nagrody w XIII edycji konkursu na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej w...

Hotelarskie Perły Rynku Turystycznego
Coroczny dodatek do Rynku Turystycznego, traktujący o hotelach.   Kolejny raz oddajemy w ręce naszych czytelników dodatek przygotowany wraz z redakcją miesięcznika...

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W najnowszym numerze Rynku Turystycznego publikujemy między innymi:   Koniec najstarszego biura podróży Upadek koncernu Thomas Cook, choć był do przewidzenia w...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności