Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Zdobyliśmy Drezno i Łabę

Ostatnie wyniki opublikowane przez Dresden Marketing GmbH pokazują, że Polacy w tym roku przodują pod względem liczby noclegów w regionie Dresden Elband (Drezno i Kraina Łaby), wyprzedzając nawet takie potęgi jak USA i Szwajcaria.

 

rt 2018 08az 35

Dresden Elbland to nowy region turystyczny w Niemczech, którego powołanie ogłoszono w marcu 2017 r. jako wspólną markę skupiającą w sobie dwie dotychczas samodzielne: Drezno i saksońską Krainę Łaby. Decyzję o połączeniu poprzedziły analizy rynku, z których wynikało, że są one postrzegane jako jeden kierunek. Turyści przybywający do Drezna często wybierają się na wycieczki w jego okolice. Wielokrotnie celem urlopu czy wypadu weekendowego są miejscowości położone nieopodal stolicy Saksonii oraz tamtejsze szlaki tematyczne i kulturowe. Wizytom sprzyjają bliskie odległości i dobrze rozwinięta sieć komunikacyjna (drogi, autobusy, pociągi, kolejka wąskotorowa), a nicią wiążącą jest nurt Łaby (rejsy statkami najstarszej, a zarazem największej na świecie floty parowej z napędem kołowym) oraz biegnący jej brzegiem malowniczy szlak rowerowy. Wspólne działania marketingowe mają na celu uzyskanie wyjątkowego statusu na turystycznej mapie Niemiec, integrację regionu i wzmocnienie jego pozycji. – Jako organizacja marketingowa, która ma za zadanie promocję nowego kierunku, oceniamy ówczesną decyzję i dotychczasowe wyniki pierwszego roku jak najbardziej pozytywnie – mówi Michał Rydz, menedżer ds. marketingu turystycznego z Dresden Marketing GmbH. 

Liczby rosną

Parasol ochronny (czyt. marketingowy) nad regionem Dresden Elbland okazał się strzałem w dziesiątkę, co odzwierciedlają dane statystyczne. Już 2017 r. przyniósł 3,9-proc. wzrost liczby gości w stosunku do 2016 r., a to był dopiero początek! Wyniki za pierwsze pięć miesięcy tego roku są jeszcze lepsze. Strzałki pną się mocno w górę w niemal wszystkich działach turystyki przyjazdowej. Goście zagraniczni stanowią ponad 18 proc. wszystkich...



Alina Woźniak

Wydanie: 8/2018, ŚWIAT BRANŻY

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne