Grupa eSky z dwucyfrowymi wzrostami

2018-09-06

Grupa eSky – zaawansowany technologicznie agent turystyczny online działający na ponad 30 rynkach światowych – w pierwszej połowie 2018 roku wypracowała ponad 650 mln zł przychodu.

e sky

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, kiedy Grupa odnotowała blisko 497 mln zł przychodu, oznacza to wzrost o ponad 30%. Ponadto, Grupa eSky może pochwalić się ponad 34% wzrostem liczby rezerwacji biletów lotniczych, co przełożyło się na 850 tys. podróżujących z eSky pasażerów. Sukcesem okazały się także wprowadzone przez eSky łączone pakiety „lot+hotel”, których sprzedano ponad 800% więcej niż w pierwszej połowie ubiegłego roku. By utrzymać dynamikę rozwoju oraz ambitne plany związane z dalszą ekspansją geograficzną Grupa eSky rozpoczęła proces poszukiwania inwestora finansowego.

Nasze wyniki półroczne są rekordowe, prognozowane wyniki roczne – w tym spodziewane na poziomie Grupy 1,5 mld zł przychodów – także pozwalają na daleko idący optymizm. By nie tracić rozpędu i realizować jeszcze ambitniejsze plany postanowiliśmy rozpocząć poszukiwania inwestora finansowego, który wesprze nas w dalszym rozwoju i ekspansji. Udowodniliśmy, że zainwestowane pieniądze wykorzystujemy bardzo dobrze. Poprzednia transza finansowania przyczyniła się do znaczącego rozwoju technologicznego i zbudowania w pełni skalowalnego modelu biznesowego, dlatego spodziewamy się, że wzbudzimy zainteresowanie potencjalnych partnerów. Naszym doradcą w procesie pozyskiwania inwestorów została firma EY - mówi Łukasz Neska, Wiceprezes Zarządu Grupy eSky.

Pierwsza połowa 2018 roku sprzyjała rozwojowi Grupy eSky. Zgodnie z założeniami strategicznymi polska spółka technologiczna z branży turystycznej rozpoczęła działalność na nowych rynkach Europy Zachodniej oraz obu Ameryk, a także poszerzała siatkę partnerów biznesowych.

Ostatnie miesiące były bardzo dynamiczne dla Grupy eSky. Wkroczyliśmy na szereg nowych rynków w Europie Zachodniej oraz Ameryce Południowej i Północnej, tym samym poszerzając zasięg działalności do ponad 30 państw. Nowe rynki to nie tylko nowi klienci, ale też nowi partnerzy hotelowi i przewoźnicy, których oferta wzbogaca naszą propozycję na pozostałych rynkach. Wkrótce nasza oferta będzie obejmowała prawie 900 przewoźników i blisko 1,1 miliona miejsc noclegowych. To wielki atut i przewaga konkurencyjna, które pozwalają wypracowywać coraz lepsze wyniki. Pierwsze półrocze pokazało nam również jak wielki potencjał ma wprowadzony przez nas niedawno produkt łączony tj. „lot+hotel”. Osiągnęliśmy rekordowe wyniki - sprzedaż dynamicznych pakietów wzrosła w tym okresie ośmiokrotnie! Dzięki temu rozwiązaniu podróżujący w jednym procesie zakupowym mogą szybko i łatwo zarezerwować lot oraz wybrany przez siebie hotel bądź apartament. Dodatkowo, mają możliwość wyboru najatrakcyjniejszego cenowo terminu wyjazdu tak, by ich podróż była jak najmniej kosztowna – dodaje Łukasz Neska.

Grupa eSky prócz dynamicznej ekspansji geograficznej, stale poszerza ofertę oraz zwiększa liczbę partnerów - przewoźników oraz dostawców hotelowych. Łącznie podróżujący z eSky mogą wybrać nocleg z oferty ponad 1,1 mln hoteli i apartamentów. Oprócz stałego rozwoju oferty, Grupa eSky szczególną wagę przywiązuje do rozwoju technologicznego.

Postrzegamy eSky przede wszystkim jako firmę technologiczną działającą w obszarze turystyki. To podejście pozwala na budowanie istotnych przewag, stawianie ambitnych celów oraz zapewnianie pełnej skalowalności biznesu, która jest niezwykle istotna dla dynamicznego rozwoju. Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy nasze zaplecze technologiczne dbając o doświadczenia użytkowników (UX) oraz wysoką użyteczność  naszego serwisu i aplikacji. W ciągu pierwszego półrocza 2018 roku z serwisu skorzystało blisko 85 mln użytkowników, co oznacza wzrost względem pierwszego półrocza 2017 o ponad 22%.  Z koleiaplikacja eSky została pobrana przez ponad 3,1 mln użytkowników. O jej wysokiej użyteczności i przyjazności dla użytkownika świadczy nie tylko liczba pobrań, ale także bardzo duża aktywność użytkowników. Miesięcznie odnotowujemy przeszło 1 mln sesji – komentuje Łukasz Neska, Wiceprezes Zarządu Grupy eSky.


Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail