Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Rusza Kampania POT

2018-09-14

Ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej - „TIME FOR POLAND”. Ma ona zachęcić turystów z Europy Zachodniej do przyjazdu do Polski.

kampania TimeForPoland

Akcja skierowana jest do osób, które wybierają się do Czech i na Węgry lub do tych turystów, którzy niedawno odwiedzili te kraje. Grupą docelową są osoby młode w wieku 25-35 lat i rodziny z dziećmi. Podczas szukania najlepszego hotelu lub procesu zakupu np. biletów lotniczych do Budapesztu czy Pragi pojawia się reklama „TIME FOR POLAND”, która przekierowuje potencjalnych turystów na odpowiednią wersję językową strony polska.travel. Kampania obejmuje takie kraje jak: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.

– Sprawdziliśmy potencjał turystyczny państw europejskich. W badaniu okazało się, że właśnie mieszkańcy tych krajów najchętniej podróżują do Czech i na Węgry. Postanowiliśmy więc zainteresować ich także Polską. W kampanii promujemy przede wszystkim popularne destynacje, tak jak Kraków, Warszawa czy Wrocław. Oprócz tego w reklamach pojawiają się kreacje dopasowane do potrzeb poszczególnych rynków. I tak na przykład Holendrom rekomendujemy piękne trasy rowerowe, Włochom i Hiszpanom pokazujemy Gdańsk i wycieczki kajakowe a w Wielkiej Brytanii reklamujemy nadbałtyckie plaże – mówi Agnieszka Jędrzejczyk, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Kampania wystartowała wraz z początkiem września i potrwa do końca października.


Aktualności

Polecamy także:

TikTok pierwszy raz promuje kraj
Dzięki współpracy z ByteDance Ministerstwo Turystyki Indonezji chce zwiększyć popularność swojego kraju wśród turystów. Po raz pierwszy jedna z...

Wizz Air - 15. urodziny i 200 mln. pasażerów
Pierwszy lot Wizz Air odbył się 19 maja 2004 roku z Katowic do Londynu Luton. Od tego czasu linia rozbudowała swoją flotę do 112 samolotów Airbus, włącznie z...

Walne zgromadzenie ECTAA 2019 w Łodzi
W Łodzi 3 i 4 czerwca odbędzie się półroczne zgromadzenie członków Europejskiej Organizacji Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ang. European Travel...

Grecos uruchamia czartery z Modlina
Grecos wprowadził do oferty wakacje z wylotem z portu lotniczego Warszawa-Modlin. To 10. lotnisko, z którego w tym sezonie będą latać samoloty z klientami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności