Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Studium Event Management

Osoby zainteresowane pracą w zawodzie event managera, jak również te, które zajmują się już organizacją wydarzeń, a chcą usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje w tej dziedzinie, mogą rozpocząć edukację na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego na rocznym Studium Event Management.

 rt 2018 09az 12

  W roku akademickim 2018/2019 zajęcia koncentrować będą się na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzi kadra naukowa Wydziału Zarządzania oraz praktycy – przedstawiciele branży eventowej. Program studium obejmuje m.in. takie bloki tematyczne jak komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, prawo autorskie i ZAIKS, efekt "wow", psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych. Sporą część zajęć stanowią spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie studium przypadków oraz nawiązanie bezpośrednich relacji. Co roku program studium jest aktualizowany zgodnie z potrzebami uczestników. Tym samym coraz większy nacisk jest kładziony na aspekty praktyczne, wykorzystanie nowoczesnych technologii podczas organizowania wydarzeń. Uczestnicy w trakcie studium mają możliwość uczestnictwa we wszelkiego rodzaju eventach organizowanych przez członków stowarzyszenia oraz wykładowców studium i podpatrzenia od kuchni, jak wygląda praca przy produkcji eventu, a także odwiedzają lokacje eventowe i siedziby firm z branży, by w pełni móc poznać rynek oraz nawiązać jak najwięcej bezpośrednich kontaktów. Absolwentami sześciu edycji studium są m.in. pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, działów zarządzania zasobami ludzkimi, administracji publicznej, właściciele MŚP, a także reprezentanci hoteli, lokalizacji i obiektów eventowych. Studium przeznaczone jest również dla osób, które dotychczas nie miały możliwości pracy w branży eventowej, ale interesują się jej działalnością i mają średnie wykształcenie.


Wydanie: 9/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Loty prawie jak na Księżyc
Z okazji zbliżającej się 50. rocznicy tego wydarzenia, KAYAK.pl przygotował listę miejsc, w których można podziwiać księżycowe krajobrazy (na naszej planecie)...

Polscy turyści coraz liczniejsi w Wilnie
Liczba polskich turystów odwiedzających Wilno w 2018 r. wzrosła o 12%, w stosunku do lat ubiegłych.   Niemal 100 tysięcy Polaków zawitało nad Wilię, by...

Chatbot doradzi w wyborze wakacji
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I...

GUS o polskiej turystyce
Jak co roku Główny Urząd Statystyczny przedstawił dane dotyczące polskiej turystyki. Wynika z nich, że rok 2018 był dla turystyki bardzo udany. Zarówno sami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności