Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Rok 2018 w Polonusie

2019-03-11

Polonus, przewoźnik autokarowy oraz lider sieci Polonus Partner podsumował miniony rok. W oparciu o bazy operacyjne znajdujące się w Warszawie, Nowym Dworze Mazowieckim oraz Piasecznie na pokładach 151 autokarów Polonus podróżowało aż 4,5 miliona pasażerów, co jest najwyższym wynikiem w historii firmy.

 P TT 03

Autokary komunikacji dalekobieżnej przejechały ponad 6,5 miliona kilometrów w ramach ponad 30 000 zrealizowanych kursów łączących 220 miast w Polsce i za granicą. Polonus nieustannie rozwija sprzedaż internetową, która wzrosła w ostatnim roku aż o 30%. Natomiast autokary przewoźników zrzeszonych w sieci Polonus Partner pokonały, od startu projektu w czerwcu 2018 roku, już ponad 10 milionów kilometrów.

W ubiegłym roku nie tylko utrzymaliśmy pozycję lidera polskiej branży przewozów autokarowych, ale także mimo trudnej sytuacji rynkowej odnotowaliśmy znaczące wzrosty.– mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus.

Polonus w 2018 roku przewiózł 4,5 miliona pasażerów. Ten rekordowy wynik mógł być możliwy dzięki rozwojowi siatki połączeń dalekobieżnych oraz komunikacji lokalnej w aglomeracji warszawskiej, działającej w oparciu o bazy w Nowym Dworze Mazowieckim i Piasecznie.

Autokary przewoźnika tylko w ramach komunikacji dalekobieżnej przejechały w ubiegłym roku ponad 6,5 miliona kilometrów realizując przy tym ponad 30 000 kursów, które codziennie dojeżdżają do ponad 220 miast w całej Polsce.

Spółka kładzie bardzo duży nacisk na rozwój internetowych kanałów sprzedaży. Pasażerowie doceniają szybkie i wygodne sposoby zakupu biletów. W 2018 roku sprzedaż poprzez stronę internetową była o 30% wyższa niż rok wcześniej. Wzrost tych wskaźników nie odbywa się jednak kosztem tradycyjnej sprzedaży w kasach dworcowych czy bezpośrednio u kierowcy – te kanały również zwiększają swoją wartość.
Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem ubiegłego roku był zapoczątkowany w czerwcu, pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury projekt Polonus Partner. Firma postanowiła podjąć działania jednoczące polską branżę przewozów autokarowych, by wspólnie móc zmierzyć się z wyzwaniami zmieniającego się i niezwykle wymagającego rynku. Jednolicie oznaczone autokary przewoźników Polonus Partner przejechały po polskich drogach ponad 10 milionów kilometrów.


Aktualności

Polecamy także:

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EDEN
Od 17. kwietnia obiekty i miejsca, które swoją ofertę opierają na turystyce medycznej, uzdrowiskowej lub SPA i Wellness mogą zgłaszać się do konkursu EDEN na...

CPK - start konsultacji branżowych
Spółka Centralny Port Komunikacyjny rozpoczęła proces uzgodnień strategicznych z partnerami branżowymi. Podczas inauguracyjnego spotkania, w którym wzięło...

Port Lotniczy Wrocław - świetny pierwszy kwartał
W pierwszym kwartale 2019 roku Port Lotniczy Wrocław obsłużył blisko 700 tys. pasażerów. To o 14,2% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Najbardziej...

Polskie all inclusive nie tylko w hotelach
Polacy mają coraz wyższe oczekiwania dotyczące warunków wypoczynku. W ubiegłym roku największym powodzeniem cieszyły się hotele o wysokim standardzie, a ponad...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności