Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Rok 2018 w Polonusie

2019-03-11

Polonus, przewoźnik autokarowy oraz lider sieci Polonus Partner podsumował miniony rok. W oparciu o bazy operacyjne znajdujące się w Warszawie, Nowym Dworze Mazowieckim oraz Piasecznie na pokładach 151 autokarów Polonus podróżowało aż 4,5 miliona pasażerów, co jest najwyższym wynikiem w historii firmy.

 P TT 03

Autokary komunikacji dalekobieżnej przejechały ponad 6,5 miliona kilometrów w ramach ponad 30 000 zrealizowanych kursów łączących 220 miast w Polsce i za granicą. Polonus nieustannie rozwija sprzedaż internetową, która wzrosła w ostatnim roku aż o 30%. Natomiast autokary przewoźników zrzeszonych w sieci Polonus Partner pokonały, od startu projektu w czerwcu 2018 roku, już ponad 10 milionów kilometrów.

W ubiegłym roku nie tylko utrzymaliśmy pozycję lidera polskiej branży przewozów autokarowych, ale także mimo trudnej sytuacji rynkowej odnotowaliśmy znaczące wzrosty.– mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus.

Polonus w 2018 roku przewiózł 4,5 miliona pasażerów. Ten rekordowy wynik mógł być możliwy dzięki rozwojowi siatki połączeń dalekobieżnych oraz komunikacji lokalnej w aglomeracji warszawskiej, działającej w oparciu o bazy w Nowym Dworze Mazowieckim i Piasecznie.

Autokary przewoźnika tylko w ramach komunikacji dalekobieżnej przejechały w ubiegłym roku ponad 6,5 miliona kilometrów realizując przy tym ponad 30 000 kursów, które codziennie dojeżdżają do ponad 220 miast w całej Polsce.

Spółka kładzie bardzo duży nacisk na rozwój internetowych kanałów sprzedaży. Pasażerowie doceniają szybkie i wygodne sposoby zakupu biletów. W 2018 roku sprzedaż poprzez stronę internetową była o 30% wyższa niż rok wcześniej. Wzrost tych wskaźników nie odbywa się jednak kosztem tradycyjnej sprzedaży w kasach dworcowych czy bezpośrednio u kierowcy – te kanały również zwiększają swoją wartość.
Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem ubiegłego roku był zapoczątkowany w czerwcu, pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury projekt Polonus Partner. Firma postanowiła podjąć działania jednoczące polską branżę przewozów autokarowych, by wspólnie móc zmierzyć się z wyzwaniami zmieniającego się i niezwykle wymagającego rynku. Jednolicie oznaczone autokary przewoźników Polonus Partner przejechały po polskich drogach ponad 10 milionów kilometrów.


Aktualności

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności