Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje

2019-09-10

Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance samochodowego (56%) a sprawy z zakresu pomocy medycznej stanowiły 28% wszystkich interwencji.

awaria

- Sezon wakacyjny to bardzo pracowity czas w branży assistance. Z roku na rok Polacy coraz więcej podróżują i coraz częściej wyjeżdżają na wakacje, również za granicę. Ma to bezpośredni wpływ na zwiększoną liczbę sytuacji, w których potrzebują pomocy. Podobnie jak w ubiegłych sezonach letnich, najczęściej pomagaliśmy klientom na drodze, w sytuacji awarii pojazdu lub wypadku komunikacyjnego. Najwięcej tego typu zdarzeń miało miejsce w kraju, ale pomagaliśmy także tym, którzy postanowili wybrać się na wakacje samochodem nieco dalej – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska

56% wszystkich spraw dotyczyło organizacji pomocy związanej z sytuacjami na drodze.
W przypadku awarii lub kolizji Europ Assistance najczęściej organizowała holowanie pojazdu, usprawnienie na miejscu zdarzenia i organizację pojazdu zastępczego. 78% wszystkich interwencji miała miejsce w Polsce najczęściej w województwach mazowieckim, dolnośląskim, śląskim, pomorskim i wielkopolskim. Kierowcom podróżującym za granicę assistance samochodowy najbardziej przydał się w Niemczech, Chorwacji, Włoszech i Francji.

Kwestie związane z pomocą medyczną stanowiły 28% wszystkich interwencji assistance. Najczęściej firma organizowała usługi medyczne i zwracała koszty leczenia. Najwięcej zgłoszeń dotyczyło nagłych zachorowań i złamań, czy urazów. W Polsce pomocy medycznej potrzebowało 35% osób dzwoniących na infolinię. Reszta spraw realizowana była za granicą, gdzie najczęściej korzystali z niej turyści w Chorwacji (9%), w Niemczech (6%), we Włoszech (6%), a także w  Turcji (5%), Hiszpanii (5%) i Grecji (4%).

- Z tegorocznego badania Holiday Barometer zrealizowanego przez IPSOS na zlecenie Europ Assistance, wynika, że Polacy najchętniej, w poszukiwaniu relaksu i słońca za granicą, wybierają Włochy, Grecję, Hiszpanię i Chorwację. Dane te mają również odzwierciedlenie
w naszych statykach sezonowych –dodaje Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska. 

 


Polecamy

Polecamy także:

Ponad 3 miliony pasażerów na wrocławskim lotnisku
Na progu sezonu jesienno-zimowego ruch w Porcie Lotniczym Wrocław pozostaje na wysokim poziomie. Można już prognozować, że w tym roku lotnisko ponownie pobije swój...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Niemiecka turystyka 30 lat po upadku muru
Upadek Muru Berlińskiego w listopadzie 1989 r. i zjednoczenie Niemiec w następnym roku stały się najsilniejszymi motorami wzrostu niemieckiej turystyki...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Wywiady, nowości, trendy – najnowsze technologie w naszym corocznym dodatku. W tym roku piszemy nie tylko o Globalnych Systemach Dystrybucji, ale i innych...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności