Przejazdy Hoperem w salonikach Kolportera

We wszystkich salonikach należących do Kolportera można nabywać bilety na podróż i zamówić przejazd Hoperem.

k4ht 432283 949042

 Bilety podróżne są w ofercie Saloników Kolportera od ponad pięciu lat. A wszystko dzięki współpracy z firmą Teroplan S.A., właścicielem największej platformy do wyszukiwania połączeń krajowych i międzynarodowych – e-podróżnik.pl. – Współpraca z firmą Teroplan jest przykładem tego, jak w krótkim czasie dużo może się zmienić. Gdy w 2016 roku wdrażaliśmy sprzedaż biletów podróżnych w naszej sieci, oferowaliśmy klientom bilety około 170 przewoźników autobusowych i kolejowych. Obecnie z platformą e-podróżnik.pl współpracuje blisko 1000 przedsiębiorstw komunikacyjnych, oferujących przejazdy krajowe i międzynarodowe – mówi Dariusz Sandecki, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Nie są to jedyne zmiany. Dzięki współpracy z firmą Teroplan w naszej ofercie znalazła się także popularna usługa przejazdu w systemie door-to-door, tzw. Hoperami – dodaje D.Sandecki. Warto wspomnieć, że na polskim rynku Teroplan S.A. dostarcza rozwiązań technologicznych branży transportu pasażerskiego od ponad 10 lat. Ich platforma e-podróżnik.pl znajduje się w pierwszej piątce najpopularniejszych witryn turystycznych. Popularności przysparza jej opinia największej wyszukiwarki połączeń krajowych i międzynarodowych. Miesięcznie w serwisie połączenia wyszukuje około 4 miliony użytkowników. Od 2017 roku firma rozwija także pod marką Hoper usługę przewozów od drzwi do drzwi (ang. door-to-door). W ramach 17 tras krajowych i 3 międzynarodowych (do Niemiec, Belgii i Holandii) Hoper odbiera pasażera bezpośrednio ze wskazanego przez niego adresu np. domu, sanatorium, lotniska, akademika, hotelu, pensjonatu itp. i zawozi go w wybrane miejsce w miejscowości docelowej. W tym roku Hoper poszerzył ofertę dojazdu w góry i na Mazury, a w wakacje dodatkowo „zwiększył moce” przejazdów pasażerskich nad Bałtyk. Przejazd Hoperem można zamówić w każdym Saloniku Kolportera w Polsce. Wystarczy podać dokładny adres odbioru pasażera oraz konkretną lokalizację docelową, gdzie podróżny chce wysiąść, np. adres sanatorium, hotelu, miejsca pracy, rodziny czy znajomych. Bilet można otrzymać SMS-em lub na adres e-mail. Pasażerowie są indywidualnie powiadamiani o dokładnej godzinie rozpoczęcia podróży. Nie muszą dźwigać walizek na dworzec czy zamawiać taksówki. Podróż odbywa się minivanem, który może przewieźć maks. 8 pasażerów. 


Wydanie: 8/2021, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail