Sun & Snow wzmacnia segment B2B

Plany strategiczne Sun & Snow, która zarządza wynajmem ponad 2 tys. apartamentów w przeszło 30 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce, zakładają coraz większą obecność firmy w segmencie B2B, zwłaszcza na rynku konferencyjnym.

r202201rt 179683 634644

 Firma Sun & Snow od kilku lat konsekwentnie rozszerza swoją ofertę dla firm. W 2022 r. kolejnym krokiem w tym kierunku ma być wejście na rynek konferencyjny dzięki przystosowaniu do tych celów obiektu w Białce Tatrzańskiej. – Nasz obiekt apartamentowy w Białce Tatrzańskiej to jedna z nowszych inwestycji w naszej ofercie, jednocześnie przystosowana do obsługi wyjazdów integracyjnych czy organizacji kameralnych konferencji. W ostatnich miesiącach mieliśmy dużo zapytań dotyczących takiej współpracy od naszych partnerów biznesowych i podjęliśmy decyzję o koniecznych inwestycjach w Sun & Snow Resorts Białka Tatrzańska, by spełniał on wymagania dotyczące obsługi klientów biznesowych. Ze względu na pandemię te plany nieco się opóźniły, dlatego dopiero teraz oficjalnie rozpoczynamy promowanie tego segmentu działalności – wyjaśnia Mariola Skorupa, product manager w Sun & Snow. W kompleksie w Białce Tatrzańskiej znajduje się sala konferencyjno- wykładowa, w której przy układzie kinowym może komfortowo przebywać ok. 100 osób. Sam obiekt może obsłużyć nawet 120 noclegów jednocześnie w 73 apartamentach. W kompleksie działa również restauracja SosNa, która na miejscu serwuje posiłki z karty lub według ustalonego menu. W obiekcie zapewniono też adekwatną do potrzeb liczbę miejsc parkingowych. Ofertę uzupełnia sala VIP, która może maksymalnie pomieścić 12 osób. – Jesteśmy już po organizacji pierwszych wydarzeń firmowych w naszym obiekcie w Białce Tatrzańskiej. Oceny naszych partnerów są dla nas bardzo optymistyczne. Kameralny charakter kompleksu w porównaniu z usługami hotelowymi jest w tym przypadku dużym atutem, który doceniali nasi goście. Równolegle wzbogacamy cały czas i udoskonalmy naszą ofertę w zakresie atrakcji związanych z firmowymi wyjazdami integracyjnymi – mówi Mariola Skorupa. To nie jedyna inicjatywa Sun & Snow skierowana do klientów korporacyjnych. W listopadzie ub.r. firma wydzieliła ze swojej oferty lokale, w których możliwe jest łączenie pracy zdalnej z wypoczynkiem, co było odpowiedzią na zapotrzebowanie, jakie zgłaszały firmy poszukujące nowych rozwiązań w zakresie benefitów dla swoich pracowników. Obok oferty dla firm, Sun & Snow inwestuje w swój autorski system rezerwacyjny. Poprzez własne kanały rezerwacyjne firma obsługuje średniorocznie już ponad 75 proc. pobytów w apartamentach, którymi zarządza. To efekt inwestycji i prac rozwojowych z ostatnich lat. 


Wydanie: 1/2022, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail