HOTEL Z POMYSŁEM 2021

W 15. już edycji naszego konkursu na Hotel z Pomysłem stawka była wyjątkowo wyrównana na wysokim poziomie. Niemal do ostatniego głosu walczyły o zwycięstwo warszawski NYX Hotel z zakopiańskim Bachleda Residence. Ostatecznie o kilka punktów wygrał NYX Hotel. „Za wizjonerskie wykorzystanie sztuki ulicznej w zazwyczaj konserwatywnym hotelarstwie”, „za świetny mariaż światów street artu i HoReCa”, po prostu „za lifestyle bez nadęcia”.

r202201rt 113795 459000

Z kolei hotel Bachleda Residence doceniony został „za świetne połączenie folkloru i tradycji góralskich z nowoczesnością”, czyli „śmiałą, wyrazistą, luksusową interpretację stylu zakopiańskiego, jedyną w swoim rodzaju i pełną rozmachu”. Dwa hotele zupełnie różne, bo do różnych grup są skierowane – miejskich podróżnych i bogatych turystów – a obydwa z wybitnym pomysłem na hotel. I obydwa oparte na sztuce – miejskiej w NYX i podhalańskiej (z Witkiewiczem włącznie) w Bachleda Residence. Może to jest kierunek myślenia dla nowych hoteli. To pokazuje też, że polskie hotelarstwo, mimo pandemicznego kryzysu, nie przestało się rozwijać i wprowadzać coraz ciekawszych hoteli na rynek – czy to w samym centrum stolicy, czy w górskiej stolicy Polski, czy w nadmorskiej stolicy Polski (dla warszawiaków – Sopocie).

O miejsca na podium rywalizowały w tej edycji m.in. górskie kompleksy Crystal Mountain w Wiśle i Tremonti Resort & Spa w Karpaczu, sopockie Rezydent MGallery i Marriott czy miejskie Grand Focus Szczecin, 1231 – Infirmeria Toruń czy AC by Marriott Kraków. Każdy miał ciekawy pomysł na siebie, dostrzeżony przez jurorów.  A blisko 30-osobowa kapituła Hotelu z Pomysłem składa się najlepszych ekspertów hotelarskich. W jej skład wchodzą architekci, projektanci wnętrz, doradcy hotelowi, przedstawiciele organizacji branżowych, sieci i operatorów oraz eksperci z poszczególnych obszarów hotelarstwa. To najbardziej profesjonalne jury w branży. Ideą konkursu Hotel z Pomysłem, organizowanego przez „Hotelarza” od...


Wydanie: 1/2022, HOTELE
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail