Możemy zapewnić naszym gościom atrakcje o każdej porze

Przygotowując ofertę dla naszych gości, analizujemy wnikliwie sytuację na rynku i wychodzimy z propozycją na każdą porę roku. Naszym celem jest promowanie wypoczynku na Mazurach nie tylko latem – mówi Natalia Kurman, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Hotel Mrągowo Resort & Spa.

r202207rt 867679 963643

Kiedy powstał hotel i jaka była historia jego funkcjonowania oraz zmian, jakim podlegał?

 Hotel powstał w 1981 r. Początkowo funkcjonował pod nazwą Mrongovia. W latach 80. był jednym z najbardziej luksusowych hoteli w Polsce. W 2005 r. wszedł pod markę Mercure. Pod znanym szyldem działał przez kolejnych 11 lat. W 2016 r. obiekt został sprzedany obecnemu właścicielowi, dzięki któremu zdecydowaliśmy się działać pod własną marką – Hotel Mrągowo Resort & Spa. Naszą ideą jest stworzenie kompleksu na miarę zagranicznych kurortów resortowych. Dbamy o to, aby nasi goście mieli do wyboru wiele atrakcji zarówno na zewnątrz przy pięknej słonecznej pogodzie, jak i podczas niesprzyjających warunków atmosferycznych – wewnątrz. 

Co jest waszym atutem na rynku?

Nasza infrastruktura wewnątrz oraz całe zaplecze outdoorowe. Począwszy od zaplecza rekreacyjnego, poprzez ofertę SPA, sportową, aż do atrakcji dla naszych najmłodszych gości. Restauracja z przepięknym widokiem na panoramę miasta i jezioro Czos, a także przylegający do niej taras widokowy. To miejsce, gdzie można podziwiać przepiękne widoki oraz zachody słońca. Hotelowy taras to również doskonałe miejsce na organizację spotkań, koncertów czy eventów firmowych. Bogata i wyjątkowa oferta gastronomiczna oraz autorskie menu à la carte, w której dominują regionalne przysmaki, zyskała uznanie naszych gości. Osobom planującym aktywnie spędzić czas w Mrągowie możemy zaproponować rozbudowaną i nowoczesną infrastrukturę sportową. Są to m.in.: trzy boiska piłkarskie, korty tenisowe...


Wydanie: 7/2022, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail