Podsumowanie programu City Helpers 2022

11 września city helpersi pojawili się po raz ostatni w tym roku na krakowskich ulicach i placach. Miejscy pomocnicy od 23 maja udzielali informacji, pomagali odnaleźć drogę do atrakcji turystycznych i polecali bieżące wydarzenia kulturalne, równocześnie pilnując poszanowania zasad obowiązujących w mieście i monitorując przestrzeganie przepisów Parku Kulturowego Stare Miasto.

r202209rt 189681 627593

Turyści bardzo pozytywnie reagowali na pomoc ze strony city helpersów. Widoczne było też zainteresowanie ich pracą wśród mieszkańców. Nie tylko aktywnie korzystali z ich usług, pytając o rekomendowane wydarzenia kulturalne, ale także współpracowali z nimi, powiadamiając o łamaniu zasad Parku Kulturowego czy odsyłając turystów szukających informacji do stanowiska city helpersów. 

PROGRAM W LICZBACH

W ciągu prawie czterech miesięcy funkcjonowania programu City Helpers miejscy pomocnicy podjęli ponad 31 tys. akcji. W tym 15 349 osobom udzielili informacji, a 1958 różnego rodzaju pomocy. Przeprowadzili 1827 udanych interwencji w sprawie zakłóceń porządku publicznego, w tym 197 we współpracy ze Strażą Miejską oraz wychwycili 2950 przypadków łamania przepisów na obszarze Parku Kulturowego Stare Miasto, które dotyczyły głównie wystawiania reklam w postaci tzw. potykaczy oraz głośnej muzyki z lokali. 9026 osób podeszło do CH w poszukiwaniu informacji. Dane pochodzą z aplikacji, z której helpersi korzystali w celu cotygodniowego raportowania działań. 

r202209rt 29061 254669

UDZIELANIE INFORMACJI I POMOCY

W ciągu dnia city helpersi udzielali przede wszystkim informacji turystycznej. Goście pytali głównie o najbardziej znane atrakcje, takie jak Wawel, Fabryka Schindlera, Muzeum Auschwitz-Birkenau czy Muzeum Narodowe. Bardzo często ze strony turystów oraz mieszkańców padały pytania o wydarzenia kulturalne odbywające się w mieście, zwłaszcza imprezy plenerowe, festiwale, koncerty, kino letnie. Pytano też o wystawy i...


Wydanie: 9/2022, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail