Hotailors i AXA Partners ubezpieczają podróże służbowe

Hotailors razem z AXA Partners wprowadza nowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji. – W dzisiejszych czasach ogólnej niepewności bezpieczeństwo finansowe stało się priorytetem – mówi Filip Błoch, prezes i współzałożyciel Hotailors.

r202211rt 497558 954979

 – Ubezpieczamy setki tysięcy podróży i nasze doświadczenie pokazuje, że świadomość ubezpieczeniowa rośnie, pandemia stała się dodatkowym „edukatorem”. Planując podróż, większość klientów zastanawia się nad skutkami sytuacji, w której nie będą mogli z przyczyn od nich niezależnych zrealizować swojego wyjazdu. Podobnie myślą pracodawcy, w przypadku których skala i koszty podroży pracowniczych znacząco obciążają ich budżety. Dlatego wspólnie z Hotailors wprowadzamy dodatkowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji – mówi Łukasz Hajkowski, członek zarządu AXA Partners. Hotailors dzięki współpracy z AXA Partners ma w swojej dotychczasowej ofercie ubezpieczenie, które zapewnia wsparcie pracowników w trakcie delegacji.

Obejmuje ono m.in. zachorowania, nieszczęśliwe wypadki czy zagubienie bagażu. W odpowiedzi na obecne niepewne czasy, gdy podróże służbowe obarczone są coraz większym ryzykiem, koniecznością stało się rozszerzenie ochrony ubezpieczeniowej. – Dobitnie uzmysłowiła nam to pandemia. Podróż służbowa lub jakieś wydarzenie może się nie odbyć, ponieważ zostanie odwołane w ostatniej chwili, mimo że wszystko było zaplanowane z dużym wyprzedzeniem – mówi Filip Błoch. Nieoczekiwane sytuacje zdarzają się również, gdy jest już za późno na odwołanie rezerwacji hotelu czy anulowanie biletu lotniczego. Takie przypadki są objęte nowym, rozszerzonym ubezpieczeniem. Składka za ubezpieczenie podróży służbowych od kosztów rezygnacji wynosi 10 proc. kosztów podróży.

Natomiast zwrot w przypadku, gdy nie jest ona możliwa, obejmuje 90 proc. wartości poniesionych opłat na bilety i rezerwacje hotelowe. Ubezpieczenie obejmuje nie tylko zachorowanie pracownika, jego bliskich czy kontrahenta, ale również inne zdarzenia losowe, które są możliwe do udokumentowania, jak np. odmowa wydania wizy czy cofnięcie pracownika z granicy. Dodatkową zaletą tego ubezpieczenia jest prosty sposób jego zakupu (równoległy z procesem rezerwacji hotelu czy biletów lotniczych) oraz sam proces zgłoszenia szkody. 


Wydanie: 11/2022, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail