Obroty WorkTrips.com w 2022 roku – 40 mln zł

WorkTrips.com, polski start-up, który opracował przełomowe narzędzie do zarządzania podróżami służbowymi, wykorzystał odbicie rynku po pandemii. Obroty rok do roku wzrosły 10-krotnie, do 40 mln zł. Ten rok firma zaczęła równie mocno: została zaproszona do programu rozwojowego grupy Emirates w Dubaju i zaczęła budować sieć sprzedaży w Stanach Zjednoczonych.

rt 2023 03d 34

Od początku pandemii światowe wydatki na podróże służbowe spadły ponaddwukrotnie. Ale w 2022 r. zaczęła się odbudowa branży – Global Business Travel Association szacuje wartość rynku już na prawie bilion dolarów. Jak zauważył Michał Szeksztełło, współzałożyciel oraz dyrektor ds. rozwoju WorkTrips.com, ten trend wykorzystała spółka. – Okres pandemii, kiedy branża się zatrzymała, poświęciliśmy na planowanie strategii rozwoju i wdrażanie nowych funkcjonalności w naszym rozwiązaniu. Dzięki temu powrót podróży służbowych i naszą szansę wykorzystaliśmy perfekcyjnie. Nasze obroty zwiększyły się 10-krotnie w stosunku do poprzedniego roku i osiągnęły 40 mln zł – mówi z dumą. 

2022: CO SIĘ UDAŁO OSIĄGNĄĆ

W gronie klientów WorkTrips.com jest wielu światowych gigantów, jak Google czy Vodafone. – Rok 2022 pokazał, że firmy szukają takiego rozwiązania jak nasze. Przed pandemią mieliśmy kilkunastu kontrahentów. Teraz mamy ich kilkuset i ciągle przybywają nowi – mówi Filip Błoch, współzałożyciel i prezes WorkTrips.com. W 2022 r. użytkownicy uzyskali dostęp również do bazy noclegowej Booking.com, co w sumie oznacza bazę ponad 2,2 mln miejsc noclegowych na całym świecie. W 2023 r. ma być wprowadzona również integracja z aplikacją Uber, która pozwoli zamawiać przejazdy bezpośrednio z narzędzia WorkTrips.com. Był to również czas wprowadzenia nowego, rozszerzonego ubezpieczenia podróży wspólnie z AXA Partners. Obejmuje ono m.in....


Wydanie: 3/2023, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail