B&B Hotels z nową strategią dla polskiego rynku

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Grupa B&B Hotels zatwierdziła niedawno nową strategię dla Polski i planuje zostać liderem rynku w segmencie value-for-money.

Jej najważniejsze cele to rozwój sieci hoteli oraz ewolucja standardu obiektów. B&B Hotels chcą stanowić smart choice for guests, employees and investors – rozsądny wybór dla gości, pracowników oraz inwestorów. Już od jakiegoś czasu sieć otwarcie mówi o swoich ambitnych planach rozwojowych związanych z Polską. Nowa strategia i powiązane z nią cele dla naszego rynku tylko je potwierdzają.

Oznacza to, że w najbliższych latach możemy spodziewać się istotnego przyrostu liczby hoteli B&B Hotels w naszym kraju. W jaki sposób sieć chce to osiągnąć? Planuje rozwój na podstawie długoterminowych umów najmu zawieranych w trzech kierunkach: przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, ale nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności; konwersje nieruchomości innych niż hotelowe; nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami.

W ofercie poszczególnych hoteli mają pojawić się pokoje biznesowe i pokoje premium. Dodatkowo spółka B&B Hotels Polska planuje także rozszerzyć ofertę dostępną w lobby hoteli o dodatkowe produkty w sklepikach B&B Shop, ofertę napojów i posiłków oraz możliwość wykorzystania powierzchni na spotkania biznesowe lub co-working. – Pracujemy również nad wzbogaconą ofertą śniadań i ofertą gastronomiczną na pozostałe pory dnia po śniadaniu – uzupełnia Łukasz Kaleta, dyrektor operacyjny w B&B Hotels Polska. Zatwierdzona niedawno strategia firmy zakłada także wprowadzenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach należących do sieci. Mowa m.in. o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które przyspieszą obsługę i zwiększą komfort gości.


Wydanie: 5/2023, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail