Mauritius będzie promowany w Polsce

Mauritius Tourism Promotion Authority (MTPA) rozpoczyna w Polsce działalność, która ma na celu promocję Mauritiusa jako wyjątkowego kierunku turystycznego dla polskich turystów. Otwarcie w Polsce oddziału Mauritius Tourism Promotion Authority zaowocuje intensyfikacją działań promocyjnych w sektorze turystycznym i MICE na polskim rynku.

ht 2023 12 172890 288272

Wizją MTPA Polska jest umocnienie pozycji Mauritiusa jako ekskluzywnego miejsca docelowego, które doskonale odpowiada na potrzeby zarówno indywidualnych turystów, jak i profesjonalistów z branży spotkań, konferencji oraz wydarzeń korporacyjnych. Na czele nowego przedstawicielstwa stanie Katarzyna Kajak, obejmując stanowisko menedżera ds. PR i marketingu. Z bogatym, dwudziestoletnim doświadczeniem w branży oraz dokładną znajomością specyfiki polskiego rynku i unikatowych atutów Mauritiusa, jest doskonale przygotowana do roli ambasadora nowej marki. – Obserwujemy stały wzrost zainteresowania Mauritiusem wśród polskich turystów. Jest to rynek o ogromnym potencjale, którego dynamika i wymagania znamy i rozumiemy. Pełni optymizmu patrzymy w przyszłość, wierząc, że pod kierownictwem Katarzyny Kajak MTPA Polska osiągnie wyznaczone cele, wzmacniając naszą obecność i tworząc trwałe relacje z partnerami biznesowymi – skomentował Arvind Bundhun, dyrektor MTPA.

– Rozumiem dynamikę polskiego rynku turystycznego oraz unikatowe cechy Mauritiusa jako miejsca docelowego. Jestem podekscytowana możliwością współtworzenia strategii, która uczyni Mauritius popularnym wyborem wśród polskich turystów – zadeklarowała Katarzyna Kajak. MTPA Polska planuje wprowadzenie wielu kampanii promocyjnych oraz edukacyjnych, jak również aktywną współpracę z lokalnymi partnerami, w tym touroperatorami, liniami lotniczymi i mediami. Mauritius Tourism Promotion Authority to założona w 1996 r. organizacja działająca pod egidą Ministerstwa Turystyki i Wypoczynku. Głównym jej celem jest promowanie Mauritiusa jako miejsca docelowego na skalę międzynarodową. MTPA prowadzi kampanie reklamowe, uczestniczy w targach turystycznych oraz organizuje we współpracy z lokalną branżą turystyczną kampanie promocyjne i działania zarówno na Mauritiusie, jak i za granicą. Ponadto MTPA dostarcza turystom informacji o dostępnych udogodnieniach, infrastrukturze i usługach na Mauritiusie. Organizacja podejmuje także wszelkie niezbędne działania w celu promowania współpracy z innymi agencjami turystycznymi, prowadzi badania nad trendami rynkowymi i możliwościami oraz rozpowszechnia takie informacje i inne odpowiednie dane statystyczne na temat Mauritiusa. MTPA doradza również ministrowi we wszystkich sprawach związanych z promocją turystyki.


Wydanie: 11/2023, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail