Polecamy

Plany wakacyjne Polaków w cieniu koronawirusa. Wyniki badania “Future of Travel”.

Tegoroczne plany wakacyjne pokrzyżowała pandemia koronawirusa. Jednak jak wynika z badania „Future o Travel” przeprowadzonego w czerwcu br. na zlecenie Europ Assistance, aż 81% Polaków ma plany urlopowe w tym roku i zamierza na nie wydać średnio 3 340 zł. Większość osób wybierze wypoczynek w kraju (79%), a 1/3 rodaków planuje również urlop za granicą.   Pandemia koronawirusa, znacznie wpłynęła na życie ludzi na całym świecie. Badanie pokazuje, że Polacy są zaniepokojeni...

Rzecznik MŚP popiera poprawki Senatu

Adam Abramowicz, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców w piśmie do Przewodniczącej Komisji Polityki Społecznej i Rodziny poseł Urszuli Ruseckiej zaapelował o poparcie poprawki, która rozszerza definicję imprezy turystycznej w ustawie o polskim bonie turystycznym. Jeśli poprawka zostanie wprowadzona, ze środków bonu będzie można sfinansować nie tylko zorganizowaną wycieczkę, ale też pojedynczą usługę turystyczną taką jak np. zamówienie przewodnika czy wynajęcie kajaku.   W...

80 proc. mniej dzieci na obozach i koloniach

Około 240 tys. dzieci i młodzieży wyjedzie w tym roku na letnie kolonie i obozy. Te upłyną jednak pod znakiem ścisłych restrykcji. Dzieci muszą być przygotowane na stosowanie się do zasad higieny, a na organizatorów zostały nałożone dodatkowe wymogi. – Z kolei rodzice w tym roku poza organizacją i logistyką powinni bardziej skupić się na kwestiach zdrowia i pomyśleć o dodatkowym ubezpieczeniu dla dzieci – podkreślają przedstawiciele ERGO Hestii. Przyda się ono np....

Ponad 100 obiektów po autocertyfikacji

Turystyka krajowa odradza się, a Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię społeczno-informacyjną pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce bezpiecznie”. Jedną z jej części jest akcja „Obiekt bezpieczny higienicznie” – takim certyfikatem może posługiwać się już ponad tysiąc obiektów noclegowych. Z najnowszego badania zleconego przez Polską Organizację Turystyczną wynika, że ponad połowa Polaków planuje urlop w trakcie wakacji. Szczególnie cieszy fakt, że w tym roku...

#zostanwpolsce - dodatek do Rynku Turystycznego

Dodatek do Rynku Turystycznego - #zostanwpolsce - czyli propozycje wypoczynku w kraju.     Te wakacje są inne niż zwykle. Zdecydowana większość z nas zostaje w kraju. Warto więc poznać go lepiej. A jest co zwiedzać i co robić. Redakcja Rynku Turystycznego przygotowała dodatek, w którym prezentujemy wybrane miejsca i aktywności.  W dodatku między innymi: Kraina jezior i Kopernika Podhale Pałac Lubostroń Świdnica, czyli czas na weekend pełen smaków Karkonoskie perełki Najpiękniejsze...

Najnowszy numer Rynku Turystycznego

W najnowszym numerze między innymi...                                   Wezwanie do zapłaty skierowane do Skarbu Państwa Zrzeszone w TOO małe oraz średnie firmy reprezentujące różnorodne sektory branży turystycznej, które znalazły się w dramatycznej sytuacji ekonomicznej, domagają się od Skarbu Państwa wypłaty odszkodowania   Wywiad To będzie wyzwanie dla sektora incentive, by zmienić podejście grup, zmniejszyć je i znaleźć jakąś nową formułę – mówi...

Enter Air rozpoczyna loty turystyczne w sezonie LATO 2020

Enter Air, lider rynku turystycznego w Polsce wznowił operacje lotnicze we współpracy z biurami podróży. Sezon LATO 2020 zainaugurowały loty na Kretę i Majorkę z pasażerami TUI. W ostatnim czasie loty były wykonywane jedynie za granicą na kilku samolotach, a ich zadaniem było wspieranie klientów w trudnym czasie kryzysu. – Cieszymy się, że w końcu pierwsze nasze samoloty wiozą pasażerów na upragnione i w pełni zasłużone wakacje. Większość państw jest już otwarta i ma już...

Barometr SOIT

To pierwsza i jedyna w Polsce inicjatywa podejmująca wyzwanie zmierzenia polskiego rynku podróży motywacyjnych. Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel od 2014 roku systematycznie przeprowadza badanie Barometru wśród swoich członków. Pomiary za lata 2017-2020 przeprowadziła certyfikowana agencja ABR SESTA, która również opracowała kompleksowy raport obejmujący badania z poprzednich lat. Po raz pierwszy badanie przeprowadzone zostało w grudniu 2014 roku. Prezentowana część raportu...

Zainteresowanie koloniami i obozami kilkakrotnie mniejsze

Obawa przed koronawirusem i problemy finansowe sprawiają, że rodzice masowo rezygnują z wysyłania dzieci na kolonie i obozy. – Jeszcze w marcu mieliśmy sprzedanych w branży 40–50 proc. miejsc. Teraz, jeżeli osiągniemy sprzedaż na poziomie 20 proc. tego co w ubiegłym roku, będzie to można uznać za sukces – ocenia Krzysztof Maziński z Biura Usług Turystycznych BUT, przedstawiciel Polskiej Izby Turystyki Młodzieżowej. Z szacunków MEN wynika, że w 2019 roku ze...

Mniejsze budżety wakacyjne

5 proc. Polaków deklaruje, że ze względu na pandemię koronawirusa musiało zmienić wakacyjne plany – wynika z Barometru Providenta. – Tegoroczne wakacje będą zupełnie inne niż do tej pory. Sytuacja związana z pandemią dość mocno zweryfikowała nasze plany – mówi agencji Newseria Biznes Magda Maślana, ekspert ds. PR w Provident Polska. – 65 proc. Polaków, którzy mieli wcześniej zaplanowany urlop, zweryfikowało te plany i je zmieniło. 62 proc. osób, które w marcu miały...

Pierwsza strona | << 2 / 82 >>
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail