hotele

Program „Hilton CleanStay with Lysol Protection” – planowany start w czerwcu 2020 r.

2020-05-08

Hilton właśnie ogłosił szczegóły nowego programu, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w hotelach Hilton na całym świecie. Jako pierwszy w branży hospitality, Hilton rozpocznie współpracę z RB – producentem Lysolu i Dettolu, oraz połączy siły z Mayo Clinic w celu opracowania bardziej zaawansowanych procedur oraz szkoleń dla pracowników, Członków Zespołu, które pomogą sprawić, że pobyt gości w hotelach Hilton będzie odbywał się w jeszcze czystszych i bezpieczniejszych warunkach – od momentu zameldowania do wymeldowania z hotelu.

 Hilton CleanStay 2

Program, który w Ameryce Północnej będzie nazywał się „Hilton CleanStay with Lysol Protection”, przyjmie kształt rygorystycznego systemu stworzonego z  wykorzystaniem sprawdzonej wiedzy i naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz oferty produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania i dezynfekcji w hotelach marki Hilton.

Hilton CleanStay bazuje na wysokich standardach czystości i higieny do tej pory obowiązujących w  hotelach sieci Hilton na całym świecie, które korzystają aktualnie z przemysłowych środków czystości oraz zaawansowanych procedur dezynfekcji. Celem uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas pobytu w każdym z 6100 obiektów działających pod 18 markami mogą czuć się bezpiecznie. Inicjatywa zapewni jeszcze większe skoncentrowanie na zachowaniu czystości, które będzie widoczne dla gości hotelowych zarówno w pokojach, jak i restauracjach, salach do fitnessu oraz innych częściach wspólnych hoteli.

Hilton CleanStay opracowano po to, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Badania pokazują, że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas swoich podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standardów czystości będzie kluczowe w procesie ich powrotu do regularnego podróżowania.

„Bezpieczeństwo naszych gości oraz członków naszego zespołu zawsze było dla nas priorytetem”, powiedział Christopher J. Nassetta – Prezes i CEO Hilton. „Hilton CleanStay bazuje na najlepszych praktykach i procedurach postępowania, jakie opracowywaliśmy przez ostatnie kilka miesięcy. Pozwoli on naszym gościom na komfortowy odpoczynek i korzystanie ze wszystkich wyjątkowych punktów naszej oferty, jednocześnie chroniąc tych członków naszego zespołu, którzy znajdują się na pierwszej linii kontaktu z gośćmi.”

Wieloletnia współpraca z RB zapewni nam możliwość korzystania z wiedzy ekspertów ds. higieny i dezynfekcji marki Lysol korzystających ze 130-letniego doświadczenia w obszarze badań naukowych oraz przywództwa, które będzie pomocne w procesie zwiększania świadomości, opracowywania szkoleń i programów edukacyjnych, dostarczania produktów oraz tworzenia systemów. RB i Hilton poszukują również szans na przekształcenie programu w globalne partnerstwo.

„RB nigdy nie ustaje w swych staraniach o czystszy i zdrowszy świat. Naszym aktualnym priorytetem jest ochrona konsumentów zarówno dziś, jak i w najbliższej przyszłości, kiedy to wszyscy będziemy poszukiwać sposobów na powrót do naszej codziennej pracy oraz spędzania wolnego czasu”, powiedział Rahul Kaydan, wiceprezes wykonawczy na Amerykę Północną działu Hygiene/Home w firmie RB. „Cieszymy się na współpracę z Hiltonem i Mayo Clinic oraz z faktu, że możemy służyć naszą wiedzą ekspercką oraz unikalnymi rozwiązaniami produktowymi wspierając program „Hilton CleanStay with Lysol Protection”.

Historie Mayo Clinic oraz Hiltona przeplatają się ze sobą. W późniejszych latach swojego życia, Conrad Hilton został zarówno pacjentem, jak i darczyńcą Mayo Clinic. Darowizna w wysokości 10 mln USD, jaką klinika otrzymała od Hiltona w 1972 roku pomogła sfinansować budynek medycyny laboratoryjnej nazwany imieniem Conrada N. Hiltona, który został pierwszym budynkiem w kompleksie Mayo wybudowanym w celach ściśle laboratoryjnych. Otwarty 19 października 1974 roku, po dziś dzień jest częścią kampusu Mayo Clinic zlokalizowanego w Rochester w Minnesocie.

Mayo Clinic, wiodąca na rynku amerykańskim sieć szpitali i placówek zdrowia, podzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą ekspercką w procesie tworzenia procedur zawierających zasady dotyczące sprzątania, programów szkoleń oraz zapewnienia jakości.

„Zapewnienie bezpieczeństwa osobistego będzie niezmiernie ważne w czasie, gdy będziemy na nowo otwierać firmy i wracać do aktywności rekreacyjnej na całym świecie”, powiedziała doktor medycyny Stacey Rizza, która jest również specjalistą ds. chorób zakaźnych w Mayo Clinic. „Jesteśmy dumni z faktu, iż możemy podzielić się naszą wiedzą ekspercką w odpowiedzi na pandemię COVID-19 zarówno w skali krajowej, jak i międzynarodowej. Mayo Clinic z niecierpliwością oczekuje na moment rozpoczęcia współpracy z pracownikami Hiltona oraz możliwość udzielania im porad na temat programu oraz szkoleń.”

Z pomocą ekspertów medycznych i technicznych Mayo Clinic, Hilton usprawnia dotychczas obowiązujące procedury zawierające zasady dotyczące sprzątania w celu zapożyczenia najlepszych szpitalnych praktyk higienicznych i wdrożenia ich w obszarze pokoi hotelowych. Eksperci medyczni z zespołu Mayo Clinic ds. COVID-19 udzielą również porad związanych z najnowszymi technologiami oraz metodami działania, wspomogą proces tworzenia szkoleń, jak również stworzą rygorystyczny program zapewnienia jakości.

W czasie, gdy wszystkie szczegóły dotyczące programu są jeszcze opracowywane i czekają na rychłe ogłoszenie, standardy higieny obowiązujące w hotelach należących do Hiltona obejmują:

  • Oznakowanie Czysty Pobyt Hilton’a- dodatkowe zapewnienie dla gości hotelowych w formie specjalnego oznakowania drzwi pokojowych świadczące o tym, że nikt nie przebywał w ich pokoju po tym, jak został on dokładnie zdezynfekowany.
  • 10 Często-Używanych, Dodatkowo Czyszczonych Powierzchni-  dodatkowa dezynfekcja 10 najczęściej dotykanych miejsc –  włączników światła, klamek, pilotów telewizyjnych, termostatów i innych.
  • Rezygnacja z Artykułów Papierniczych - zaprzestanie korzystania z długopisu, papieru, menu i zastąpienie ich sprzętem elektronicznym lub udostępnianie ich na życzenie.
  • Skoncentrowanie na Salach do Fitnessu -  polepszone procedury dezynfekcji, może zamykanie sali kilka razy dziennie w celu przeprowadzenia dezynfekcji oraz ograniczanie liczby gości korzystających z sali w tym samym czasie.
  • Sprzątanie i Jeszcze Raz Sprzątanie – zwiększenie częstotliwości sprzątania części wspólnych.
  • Dostępność Chusteczek do Dezynfekcji– stanowiska z chusteczkami do dezynfekcji umieszczane przy głównych wejściach oraz w najbardziej uczęszczanych miejscach, np. pozwalające gościom na zdezynfekowanie przycisku windy przed jego wciśnięciem.
  • Bezkontaktowe Zameldowanie - Hilton zintensyfikuje swoje działania w obszarze nagradzanej technologii Digital Key (cyfrowy klucz) dla gości, którzy życzą sobie bezkontaktowego zameldowania w hotelu. Goście mogą zameldować się, wybrać swój pokój, otworzyć drzwi za pomocą cyfrowego klucza oraz wymeldować się z hotelu korzystając z własnego urządzenia mobilnego, jak również aplikacji Hilton Honors w hotelach, które z niej korzystają. Hilton będzie kontynuował działania zmierzające do umożliwienia wykorzystania cyfrowego klucza do otwierania drzwi w częściach wspólnych oraz punktach dostępu w całym hotelu.
  • Innowacyjne Technologie Dezynfekcji – Hilton sprawdza aktualnie możliwości wykorzystania nowych technologii, takich jak rozpylacz elektrostatyczny wykorzystujący mgiełkę dezynfekującą, jak również światło ultrafioletowe, w celu odkażania powierzchni i przedmiotów.

Pracownicy hotelowi wykonujący czynności sprzątające będą wyposażeni w sprzęt ochronny, jak również zostaną specjalnie przeszkoleni w celu ochrony własnego zdrowia podczas świadczenia niezrównanej jakości gościnności spod znaku Hilton.


Aktualności

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail