Po niedawno zawartym partnerstwie Ryanaira z OTA loveholidays.com, dzisiaj (poniedziałek, 29 stycznia) Ryanair ogłosił nową umowę partnerską z OTA, Kiwi.com. Umowa gwarantuje, że Kiwi będzie teraz miało bezpośredni dostęp do strony internetowej Ryanair.com bez korzystania z techniki screenscraping. Kiwi tym samym zobowiązuje się do oferowania swoim klientom niskich cen lotów i usług dodatkowych Ryanaira oraz dostarczania dokładnych danych kontaktowych i płatności bezpośrednio do Ryanair.
Nowa zaakceptowana umowa z OTA oznacza, że klienci Kiwi mogą teraz kupować loty/usługi dodatkowe Ryanair w rzeczywistych cenach (bez dodatkowych marż) za pośrednictwem strony internetowej Kiwi.com. Klienci Kiwi będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair i będą otrzymywać wszystkie informacje o lotach Ryanair bezpośrednio od linii lotniczej na swój adres e-mail. Użytkownicy Kiwi nie będą już musieli przechodzić przez proces weryfikacji klienta Ryanair, który nadal muszą przeprowadzać nieautoryzowani klienci OTA Pirates.
Dodatkowo, umowa ta umożliwia klientom korzystanie z wirtualnej usługi międzyliniowej Kiwi, która pozwala klientom rezerwować loty z przesiadkami. Jeżeli jednak nie zdążą oni na swój lot łączony, Kiwi bezpłatnie przekwateruje pasażerów na następny dostępny rejs
Ryanair od dawna prowadzi kampanię na rzecz ochrony wszystkich konsumentów przed zawyżonymi opłatami OTA Pirate i oszustwami cenowymi, a także zakończenia fałszowania danych kontaktowych i płatniczych klientów. Zatwierdzone partnerstwo z Kiwi pokazuje, w jaki sposób OTA mogą współpracować z Ryanairem w przejrzysty sposób, który eliminuje potrzebę stosowania praktyk antykonsumenckich. Jednocześnie pasażerowie Kiwi.com mają bezpośredni dostęp do niskich cen Ryanaira bez zawyżonych opłat i prób manipulacji cenami.