Grupa Europa ubezpieczy klientów Lidla

2017-09-12

Grupa Ubezpieczeniowa Europa pozyskała nowego, strategicznego partnera. Jest nim Lidl - czołowy przedstawiciel branży handlowej, który rozpoczyna sprzedaż zagranicznych i krajowych usług turystycznych pod marką Lidl Podróże.

twenty euros 1303830 1280

 

- Projektując produkt dla klientów Lidla, położyliśmy nacisk nie tylko na wysokie sumy ubezpieczenia, ale także na bardzo szeroki zakres ochrony. Nasze ubezpieczenie ma być tarczą, chroniąca przed wszystkimi zagrożeniami, które mogą zakłócić ich wypoczynek – mówi Jacek Wakulski, dyrektor Departamentu Programów Partnerskich w Grupie Europa.

Z oferty ubezpieczeń podróżnych będą mogli skorzystać zarówno wypoczywający w kraju, jak i za granicą. W przypadku wczasów zagranicznych, turyści mogą liczyć na wysokie sumy ubezpieczenia na pokrycie wydatków związanych z chorobą lub wypadkiem i kosztami ich leczenia: w wariancie Optymalnym do 80 tys. euro, a w wariancie Najlepszym do 500 tys. euro. Dodatkowo osoby ubezpieczone, nie znającego języka używanego w państwie, w którym wypoczywają, w przypadku zachorowania będą mogły skorzystać z konsultacji telefonicznych z polskim lekarzem.

Ubezpieczenie nie tylko będzie chronić przed skutkami zachorowania. Objęci ochroną mogą liczyć także na opiekę  i odszkodowanie w razie wypadku, ochronę bagażu podróżnego, sprzętu sportowego, telefonu komórkowego, kluczy i dokumentów oraz ochronę w przypadku nieumyślnego wyrządzenia szkód osobom trzecim lub ich mieniu.

Polisa podróżna dla klientów Lidla gwarantuje bez dodatkowych opłat ochronę w przypadkach szczególnych, za które według przyjętego na rynku standardu trzeba dopłacić. W szczególności chodzi o osoby, które są przewlekle chore (mają problemy np. z chorobą wieńcową, nadciśnieniem lub cukrzycą) lub chcą amatorsko uprawiać takie sporty jak narciarstwo, snowboard, nurkowanie czy windsurfing. Całość uzupełnia ochrona przed skutkami aktów terroru podczas wypoczynku poza granicami Polski.

TU Europa zaoferuje także klientom Lidla ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej. To produkt, który chroni osoby, które kupują wypoczynek z wyprzedzeniem. W przypadku wystąpienia niespodziewanych przeszkód (takich jak choroba, wypadek, śmierć osoby bliskiej, utrata pracy czy akt terroru), które uniemożliwią im wyjazd, mogą liczyć na zwrot wydatków poniesionych na zakup wczasów.


Aktualności

Polecamy także:

Najnowszy Rynek Turystyczny
W najnowszym numerze Rynku Turystycznego między innymi: Taki sezon może się już nie powtórzyć Doskonałe wyniki w turystyce wyjazdowej   Wspólnymi siłami...

Dobry rok dla turystyki wyjazdowej
PZOT podsumowuje turystyczny rok. Okazuje się, że była dla branży bardzo udany.   Organizacja przedstawiła statystyki obejmujące sezon zimowy 2017/2018 i letni...

Forum POT-ROT-LOT: Nowe plany i strategia działań promujących Polskę
Tegoroczne Forum Polskiej Organizacji Turystycznej, Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych z udziałem dyrektorów Zagranicznych Ośrodków POT odbyło się...

Prezes POT rozmawia z branżą spotkań
Przedstawiciele najważniejszych regionalnych i miejskich convention bureaux przybyli do siedziby Polskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie na spotkanie z prezesem...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne