40 proc. wzrostu w B&B Hotels

B Hotele na mapie Polski, podjęcie dialogu z branżą retail, zaangażowanie w zrównoważony rozwój – rok 2023 B&B Hotels w Polsce może zaliczyć do szczególnie udanych. B&B Hotels działają w segmencie value for money, a ich portfolio obejmuje już ponad 730 hoteli w 15 krajach na świecie – przede wszystkim we Francji, w Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii.

rt 2024 02 352537 341196

W Polsce z oferty tej sieci możemy obecnie skorzystać odwiedzając takie miasta jak Warszawa, Kraków, Toruń, Wrocław, Łódź, Katowice, Nowy Targ, Rzeszów, Lublin, Poznań, Kielce, Bytom, Piotrków Trybunalski czy Tomaszów Lubelski. Cztery z tych obiektów dołączyły do hotelowej rodziny B&B Hotels w 2023 r. B&B Hotels dąży w długoterminowej perspektywie do osiągnięcia pozycji lidera w Polsce w segmencie value for money.

Ambitne plany ekspansyjne względem polskiego rynku wymagały przygotowania nowej strategii, dostosowanej do nowych wyzwań. W efekcie wiosną 2023 r. sieć ogłosiła nowy plan rozwoju, który ma przełożyć się na więcej jej obiektów w naszym kraju, a także na nowe doświadczenia dla gości, m.in. poprzez wprowadzenie pokojów premium, wzbogacenie sklepików convenience, ulepszenie śniadań czy nowe rozwiązania technologiczne pozwalające przyspieszyć cały cykl podróży i podnieść komfort osób wybierających B&B Hotele na miejsce noclegu. Na pierwsze efekty nie trzeba było długo czekać. W maju sieć świętowała otwarcie B&B Hotel Kielce Centrum ze 114 pokojami, a w następnych miesiącach pojawiała się w kolejnych lokalizacjach – Bytomiu (lipiec), Piotrkowie Trybunalskim (sierpień) oraz Tomaszowie Lubelskim (wrzesień), rozbudowując swoją ofertę noclegową o kolejnych 201 pokoi.

Sieć zwiększyła się do 14 hoteli w Polsce i zamyka 2023 r., oddając do dyspozycji gości blisko 1,5 tys. pokoi. Tym samym notuje 40-procentowy wzrost w stosunku do 2022 r. Mijający rok był wyjątkowy dla B&B Hotels także ze względu na otwarcie się na bliską współpracę z branżą retail. Znana europejska sieć hotelowa chce otwierać swoje obiekty nie tylko w tak oczywistych miejscach jak centra miast, sąsiedztwo popularnych atrakcji turystycznych i dużych ośrodków konferencyjno-targowych, lecz także przy centrach oraz galeriach handlowych i w ich obrębie. Swoje zainteresowanie projektami typu mixed- -use wyraziła m.in. biorąc udział w wiosennej i jesiennej edycji największego w Polsce i regionie CEE spotkania rynku centrów handlowych – Shopping Center Forum. B&B Hotels Polska jest również członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych.


Wydanie: 12/2023, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail