eSky z brytyjską licencją ATOL

Grupa eSky, właściciel globalnej platformy podróży, już od kwietnia zaoferuje swoje pakiety dynamiczne na rynku brytyjskim.

ht 2024 03 981051 288552

Produkt, który w jednej rezerwacji łączy loty i hotele, pomyślnie przeszedł certyfikację Civil Aviation Authority (CAA), a firma – jako pierwsza z polskiej branży turystycznej – uzyskała licencję Air Travel Organisers' Licensing (ATOL) na sprzedaż oferty city break i wakacje w Wielkiej Brytanii. ATOL to brytyjski odpowiednik Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego obowiązującego organizatorów turystyki w Polsce. Jej posiadanie przez graczy działających na Wyspach – m.in. takich jak LoveHolidays i Lastminute.com – to sygnał dla klientów, że korzystanie z usług danego biura czy platformy podróży jest bezpieczne, a pieniądze wydane na wyjazd zostaną zwrócone w razie niewywiązania się firmy z umowy.

– Możliwość uruchomienia sprzedaży pakietów dynamicznych city break i wakacje w Wielkiej Brytanii to ważny krok w kierunku pogłębienia naszej międzynarodowej ekspansji, której lokomotywą jest rozwój oferty lot+hotel – mówi Nicholas Smith, dynamic packaging director w Grupie eSky. Podkreśla też, że popyt na podróże z lotem i hotelem w cenie to trend, którego nie da się zatrzymać:

– Jest bowiem odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy z jednej strony czują się przytłoczeni nawałem informacji, a z drugiej potrzebują produktu, który będą mogli dostosować do swoich oczekiwań i budżetu, żeby zapewnić sobie wymarzony relaks. Stąd wynika rosnąca popularność platform podróży, które w jednej ofercie łączą wiele produktów niezbędnych do tego, żeby city breaki i wakacje odbyły się w komfortowych warunkach. Brytyjscy turyści są przyzwyczajeni do organizowania wypoczynku w formule lot+hotel z platformami: w III kw. 2023 r. Jet2Holidays – lider segmentu Online Travel Agencies na Wyspach – sprzedał tylko 1 proc. mniej pakietów dynamicznych niż touroperator TUI, który ma największy udział w tamtejszym rynku. Jak więc eSky.co.uk zamierza wyróżnić się na tle konkurencji?

Przede wszystkim dużo większą liczbą przewoźników lotniczych w portfolio pakietowym, wykraczającą poza pulę kilku linii lotniczych, na których brytyjskie OTA opierają swój produkt lot+hotel. Ponadto nie wszystkie firmy z tego segmentu na Wyspach mają możliwość sprzedawania biletów niskokosztowych przewoźników w pakietach dynamicznych, podczas gdy Grupa eSky może pochwalić się dostępem do usług low-costów w tej ofercie.

– Możemy też zaoferować naszym brytyjskim klientom bardzo atrakcyjne ceny na zakwaterowanie w pakiecie. To dlatego, że dostawcom produktu noclegowego bardzo zależy na pozyskaniu klientów z Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie jesteśmy liderem. Otwieramy więc dla nich szybko rozwijający się rynek w zamian za niższe stawki na dojrzałym rynku brytyjskim. To wszystko sprawia, że także klientom z Wysp zaoferujemy gwarancję najniższej ceny – tłumaczy Nicholas Smith.


Wydanie: 3/2024, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail